• It's a surf city


    Story:

    Een klein dorpje genaamd Cabana is direct gelegen aan de zee. Zon,zee en strand. Surfen is er dan ook heel belangrijk. Iedereen kan of leert het. Er wonen maar een paar gezinnen en iedereen kent iedereen. Daardoor worden de roddels er dan ook snel verspreid. We nemen een kijkje in het dagelijkse leven van deze bewoners.

    Characters:

    Naam
    Leeftijd
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Verleden
    Familie
    Relaties
    Extra


    Gezinnen:

    •Gezin 1.
    Smith
    Dochter • Charlotte Kain Smith ~ Cicatrice
    Dochter • Lucy Smith ~ shairell

    Gezin 2.
    Johnson


    Vader •Joris Mark Johnson ~ _dark_

    Dochter • Christine Phoebe Johnson ~ Panix
    Dochter • Lotus Johnson ~ _dark_

    Gezin 3.
    Williams
    Dochter ~ xNaniow • Katherine Williams
    Dochter ~ Serafina Neela Ava Becca Williams ~ _patch
    Zoon ~ Ricardo Williams ~ shairell


    Gezin 4.
    Jones
    Zoon ~ Jamespotter
    Dochter ~ Summer Rosemarie Jones • Conde

    Gezin 5.
    Brown
    Zoon ~ Waterwork
    Dochter ~ Rakharo

    Gezin 6.
    D'angelo
    dochter ~Alessandra Emilia D'Angelo ~ Camhanaich
    Zoon ~Delroy Farran D'Angelo ~ Aemilin


    RULES
    • Schrijf minimaal 200 woorden.
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Enkel ik maak nieuwe topics, tenzij anders vermeld.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 17:38 ]

    Camhanaich schreef:
    (...)
    I love it! She hangs with the older crowd anyway. Dan moet hij wel lekker door haar koken :Y)

    It's a promise (or a date (nerd))


    tya

    Aemilin schreef:
    (...)

    FANTASTISCHE SHIP #camiloi

    Delroy btw ook, op het moment is hij op alessa na loner hahaha, ik maak vanavond ook ff zon cool lijstje :Y)


    Ik heb zowel Kain als Frank(y), dus heb je ideeën?


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Poshlost schreef:
    (...)
    It's a promise (or a date (nerd))

    Durft hij dat wel aan? (nerd)


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Camhanaich schreef:
    (...)
    Durft hij dat wel aan? (nerd)

    Hm she's kinda young. Durft zíj dat wel aan? Hehè. Maakt het wel spannender, her daddy might not like it (krul)


    tya

    Poshlost schreef:
    (...)
    Hm she's kinda young. Durft zíj dat wel aan? Hehè. Maakt het wel spannender, her daddy might not like it (krul)

    Alessa durft alles :')
    Dat maakt het zeker spannend, ik denk dat je dan inderdaad eerst langs de vader en broers moet. Daar heeft ze er veel van :Y)


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Aemilin schreef:
    (...)

    Hahahaaha graag gedaan :')
    Camilla en ik draven alleen een beetje door op kill, je kunt op het woord trouwens ook goed je frustratie kwijt door het gewoon vaak achter elkaar te zeggen AHAHHA


    Maar ik ben in Ierland. Ik denk dat mensen denken dat ik een psychopaat ben als ik nu heel vaak Kill ga roepen:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    xVeertje schreef:
    (...)

    Ik heb zowel Kain als Frank(y), dus heb je ideeën?


    Maybe Kain en Del goede vrienden en Frank best (male) friend ? :Y)

    @JamesPotter AHAHHAHAA in dat geval zal ik het niet gaan doen nee :')


    take risks

    Lucy x Alessa Lucy is een vrienden van Alessa, zei is misschien de enige die Lucy de waarheid durft te vertellen :o
    Ricardo x Alessa Ricardo is verliefd op Alessa, alleen is hij een beetje laf om dat toe te geven


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Ik heb geen zin in een lijstje, ik ben gwn erg lui


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Ik ben te druk met op de bank zitten, echt een drukte


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Wie zou vrienden willen worden met Lotus :p

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 21:42 ]


    ~

    Dat klinkt net zo stom eigenlijk 0_o


    ~

    shairell schreef:
    Lucy x Alessa Lucy is een vrienden van Alessa, zei is misschien de enige die Lucy de waarheid durft te vertellen :o
    Ricardo x Alessa Ricardo is verliefd op Alessa, alleen is hij een beetje laf om dat toe te geven

    Prima! Is beide goed.

    Ik twijfel wat voor een baan(tje) ik Alessa zou laten doen, iemand suggesties?


    Up with the sun. Gone with the wind.

    _Dark_ en shairell zouden jullie misschien niet steeds allerlei posts achter elkaar kunnen zetten? Ze noemen dat spammen en dat maakt het onoverzichtelijk en het topic snel overvol ":/ (zoals ook al eerder is aangegeven door xVeertje)

    Poshlost, sounds good! Misschien wil ze nog weleens een beetje met hem flirten enzo. Dat is wel lachen met het leeftijdsverschil en oudere broers c;


    ^ ik moet ook nog een baantje voor Summer bedenken denk ik.. misschien kunnen zij en Alessa samen ergens werken?

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 22:01 ]


    I am not as think as you drunk I am

    Conde schreef:
    _Dark_ en shairell zouden jullie misschien niet steeds allerlei posts achter elkaar kunnen zetten? Ze noemen dat spammen en dat maakt het onoverzichtelijk en het topic snel overvol ":/ (zoals ook al eerder is aangegeven door xVeertje)

    Poshlost, sounds good! Misschien wil ze nog weleens een beetje met hem flirten enzo. Dat is wel lachen met het leeftijdsverschil en oudere broers c;


    ^ ik moet ook nog een baantje voor Summer bedenken denk ik.. misschien kunnen zij en Alessa samen ergens werken?

    JAAAAA IK ZIE ZE ECHT SAMEN WERKEN


    Up with the sun. Gone with the wind.