• It's a surf city


    Story:

    Een klein dorpje genaamd Cabana is direct gelegen aan de zee. Zon,zee en strand. Surfen is er dan ook heel belangrijk. Iedereen kan of leert het. Er wonen maar een paar gezinnen en iedereen kent iedereen. Daardoor worden de roddels er dan ook snel verspreid. We nemen een kijkje in het dagelijkse leven van deze bewoners.

    Characters:

    Naam
    Leeftijd
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Verleden
    Familie
    Relaties
    Extra


    Gezinnen:

    •Gezin 1.
    Smith
    Dochter • Charlotte Kain Smith ~ Cicatrice
    Dochter • Lucy Smith ~ shairell

    Gezin 2.
    Johnson


    Vader •Joris Mark Johnson ~ _dark_

    Dochter • Christine Phoebe Johnson ~ Panix
    Dochter • Lotus Johnson ~ _dark_

    Gezin 3.
    Williams
    Dochter ~ xNaniow • Katherine Williams
    Dochter ~ Serafina Neela Ava Becca Williams ~ _patch
    Zoon ~ Ricardo Williams ~ shairell


    Gezin 4.
    Jones
    Zoon ~ Jamespotter
    Dochter ~ Summer Rosemarie Jones • Conde

    Gezin 5.
    Brown
    Zoon ~ Waterwork
    Dochter ~ Rakharo

    Gezin 6.
    D'angelo
    dochter ~Alessandra Emilia D'Angelo ~ Camhanaich
    Zoon ~Delroy Farran D'Angelo ~ Aemilin


    RULES
    • Schrijf minimaal 200 woorden.
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Enkel ik maak nieuwe topics, tenzij anders vermeld.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 17:38 ]

    Conde schreef:
    Iemand die een relatie wil met Summer? Misschien dat ik haar nog wel wat aanpas

    Alessa?


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Ik neem sowieso twee rollen: een jongen en een meisje, maar ik twijfel welke rollen

    Het innerlijk van zowel Kain als Frank staan er! Dus suggesties zijn welkom.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Conde schreef:
    Iemand die een relatie wil met Summer? Misschien dat ik haar nog wel wat aanpas


    Maybe Delroy ?
    Voor zover ik haar rol heb doorgelezen is t wel een beetje delroys type :Y)
    (Al moet ik zn innerlijk nog uittypen, heb wel zo een idee in mn hoofd heheh)


    take risks

    Dalis, vertel welke rollen je wil dan bij welke familie en
    wat voor


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Miss kunnen wij helpen :)


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    MT


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Dat klinkt eigenlijk best stom:

    ''Wie wil een relatie met Lucy'' xd

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 20:02 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Indrukkenlijstje/voorstellijstje Tyler

    Katherine Williams
    Tyler zou Katherine wel aardig kunnen vinden, maar hij zou niet te lang rond haar kunnen blijven. Hij is niet echt een roddelfan en hoort ook niet graag dingen over anderen. Verder kan hij ook niet tegen haar snelle hechting, gezien hij nogal last heeft van bindingsangst, en hij zou haar geen pijn willen doen door haar valse hoop te geven.
    Charlotte Kain Smith
    Hij en Charlotte zullen wel goed overweg komen. Gezien een verschil van bijna 30 centimeter in hun lengtes, spreekt hij haar vaak aan met kleintje. Hij vind Charlotte erg leuk omdat ze best down to earth is en hij altijd wel een leuke avond met haar kan hebben.
    Christine Phoebe Johnson
    TBA
    Summer Rosemarie Jones
    Summer is een meisje waar, als ze 2 jaar ouder was, hij zeker voor was gegaan. Ze is avontuurlijk, lief en natuurlijk knap, maar voor nu houdt hij het op vriendschap.
    Serafina Neela Ava Becca (lastname)
    Sera is vaak net wat te druk om lang met haar om te gaan. Hij zal zich na een tijdje gaan ergeren aan haar hyperactiviteit, maar verder vindt hij haar wel oké.
    Lucy Smith
    Lucy kent hij van zijn baantje op het strand en van Charlotte, maar daar houdt het ook op.
    Alessandra Emilia D'Angelo
    Met Alessandra zou hij ook goed overweg kunnen. Hij houdt van haar directe en eerlijke karakter, en hoewel Francis best rustig is, kan hij haar roekeloosheid ook wel waarderen. Verder vindt hij haar erg interessant omdat ze niet Amerikaans van origine is.
    Lotus Johnson
    TBA
    Joris Mark Johnson
    TBA
    Ricardo Williams
    Hij en Ricardo kunnen het niet zo goed vinden, hij vindt zijn woedeuitbarstingen een verschrikking en kan ook niet met zijn ego omgaan.
    Delroy Farran D'Angelo
    TBA
    Francisco Patrick Jones
    Misschien kunnen Tyler en Francisco sportbuddies zijn? Ze lijken best veel op elkaar.


    Ben ik iemand vergeten? :3

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 20:05 ]


    tya

    Misschien is het handig als je je berichten in één keer post, shairell, in plaats van in diverse delen. Anders gaat het topic uiteindelijk zo snel vol zitten, plus het is onoverzichtelijk in mijn ogen.

    Poshlost schreef:
    Indrukkenlijstje/voorstellijstje Tyler
    Katherine Williams
    Tyler zou Katherine wel aardig kunnen vinden, maar hij zou niet te lang rond haar kunnen blijven. Hij is niet echt een roddelfan en hoort ook niet graag dingen over anderen. Verder kan hij ook niet tegen haar snelle hechting, gezien hij nogal last heeft van bindingsangst, en hij zou haar geen pijn willen doen door haar valse hoop te geven.
    Charlotte Kain Smith
    Hij en Charlotte zullen wel goed overweg komen. Gezien een verschil van bijna 30 centimeter in hun lengtes, spreekt hij haar vaak aan met kleintje. Hij vind Charlotte erg leuk omdat ze best down to earth is en hij altijd wel een leuke avond met haar kan hebben.
    Christine Phoebe Johnson
    TBA
    Summer Rosemarie Jones
    Summer is een meisje waar, als ze 2 jaar ouder was, hij zeker voor was gegaan. Ze is avontuurlijk, lief en natuurlijk knap, maar voor nu houdt hij het op vriendschap.
    Serafina Neela Ava Becca (lastname)
    Sera is vaak net wat te druk om lang met haar om te gaan. Hij zal zich na een tijdje gaan ergeren aan haar hyperactiviteit, maar verder vindt hij haar wel oké.
    Lucy Smith
    Lucy kent hij van zijn baantje op het strand en van Charlotte, maar daar houdt het ook op.
    Alessandra Emilia D'Angelo
    Met Alessandra zou hij ook goed overweg kunnen. Hij houdt van haar directe en eerlijke karakter, en hoewel Francis best rustig is, kan hij haar roekeloosheid ook wel waarderen. Verder vindt hij haar erg interessant omdat ze niet Amerikaans van origine is.
    Lotus Johnson
    TBA
    Joris Mark Johnson
    TBA
    Ricardo Williams
    Hij en Ricardo kunnen het niet zo goed vinden, hij vindt zijn woedeuitbarstingen een verschrikking en kan ook niet met zijn ego omgaan.
    Delroy Farran D'Angelo
    TBA
    Francisco Patrick Jones
    Misschien kunnen Tyler en Francisco sportbuddies zijn? Ze lijken best veel op elkaar.


    Ben ik iemand vergeten? :3


    Ik vind het voor zowel Francisco als Kain(Charlotte dus) helemaal prima! :3 Leuuk!

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 20:06 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    foutje...

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 20:06 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Alessandra's relaties & meningen
    Aries | 17 | Italian and Russian
    Italic is een voorstel


    Charlotte Kain Smith — Best friends
    Lucy Smith —
    Christine Phoebe Johnson —
    Lotus Johnson —
    Katherine Williams —
    Serafina Neela Ava Becca Williams —
    Summer Rosemarie Jones —

    Joris Mark Johnson —
    Ricardo Williams —
    Francisco Patrick Jones — Flirty friends
    Tyler Holden Brown — Friends
    Delroy Farran D'Angelo — Brother, beste kill <3
    Wie zou willen?

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 20:54 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Delroy wil wel Alessa's adoptiebroer zijn kuchkuch
    nee prank kill , it's a prank. THEY ARE BEST KILLFRIENDS


    take risks

    Aemilin schreef:
    Delroy wil wel Alessa's adoptiebroer zijn kuchkuch
    nee prank kill , it's a prank. THEY ARE BEST KILLFRIENDS

    KILL BLIJF RUSTIG HET IS EEN PRANK KILL

    WAAROM HUIL JE KILL?

    @Poshlost, ik ben het ermee eens! Hoe zullen we het noemen? Maken ze wel eens een praatje of zijn ze vrienden?


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Camhanaich schreef:
    (...)
    KILL BLIJF RUSTIG HET IS EEN PRANK KILL

    WAAROM HUIL JE KILL?

    @Poshlost, ik ben het ermee eens! Hoe zullen we het noemen? Maken ze wel eens een praatje of zijn ze vrienden?

    Ik zeg vrienden! Tyler is de kalmte en Alessa is de storm ;'P


    tya