• egt waar ik haat mn klas o.O

    ze zitten egt de heletijd op een kraaierige manier Tamara!! te roepen.
    wordt er gek van o.O.
    Ga naar de kraaien school o.O
    en als ik aan ut tekene bn op mn kaft willen ze altijd aandacht.
    wordt er gek van o.O en dn zitte ze te zeggen: ja ze heeft geen vrienden in deze klas(btw: hoef ik niet heb in een andere klas wel(HEB HET GEPROBEERT!))
    en ik wil naar die klas alleen dat is een niveau hoger maar ik kan het aan alleen mn ouders zien ut niet zitten.
    en ze zeggen ook dat ik mn ex heb verzonnen en dat ik nooit een vriendje heb gehad egt waar wordt er gek van o.O

    klere zooi o.O

    iemand tips?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    dude, lekker houding heb jij! Ik hoef geen vriendinnen in deze klas, want ik heb al vriendinnen in de andere klas.
    ZO MAAK JE VRIENDEN! NOT! Je moet meer met de anderen omgaan en dan is alles na een tijdje over

    OMG die mensen in jouwklas zijn echt STUPID really..

    Omg:O ik vind dat echt zwaar kut voor je, seriously. Ik werd vorig jaar gepest en heb het met me domme kop pas op de laatste schooldag aan me ouders verteld x3 en in de andere klas had ik ook wel vrienden en toen gingen me ouders met me mentor mailen en bijna gelijk mocht ik in die andere klas x3
    vind ik echt gemeen dat jij dat niet mag x_x


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    dude, lekker houding heb jij! Ik hoef geen vriendinnen in deze klas, want ik heb al vriendinnen in de andere klas.
    ZO MAAK JE VRIENDEN! NOT! Je moet meer met de anderen omgaan en dan is alles na een tijdje over

    was ik niet duidelijk genoeg?

    vorig jaar ging het een half jaar goed totdat ze erachter kwamen dat ik TH fan was. iedereen deed stom. en sorry er zitten alleen maar bitchen in mijn klas ik heb het geprobeert krijg ik gelijk van ieelll Tokio hotel en drm hoef ik ze ook niet meer o.O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik heb dus precies hetzelfde probleem!
    Wat ik doe:

    *Negeren
    *Dodelijk aankijken
    *Opmerking terug maken

    Dat laatste werkt het best, maar als je niet goed bent in iemand dissen dan moet je het niet proberen want dan word het alleen maar erger!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik heb dus precies hetzelfde probleem!
    Wat ik doe:

    *Negeren
    *Dodelijk aankijken
    *Opmerking terug maken

    Dat laatste werkt het best, maar als je niet goed bent in iemand dissen dan moet je het niet proberen want dan word het alleen maar erger!


    doe ik alle drie en het helpt niet
    egt zo ook vandaag
    die van agter me laat een snoepje met een papiertje erom heen vallen zij vraagt: Tamara kan je het ff voor me pakken. ik kijk al vies want heeft op de grond gelegen zei zo: er zit een papiertje om hoor. ik schop dat snoepje nr dr. zegt ze: jasses nu heeft je schoen eraan gezeten. zeg ik zo: er zit toch een papiertje om. zij zo: tsss

    wat doe ik nu fout:S


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    en mijn klas is ook vet druk :S ik doe elke les egt niets alleen maar tekenen op mn kaft :S kan ik net zo goed thuis blijven:S


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.