• Hi guys,

    ik heb vandaag een iphone 3g gekregen. Maar ik had dus al m'n contacten op m'n simkaart staan maar nu zijn ze gewoon allemaal gone.. Weet iemand hoe ik die zegmaar in m'n contacten krijg? (:
    Thanks!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    live the life you love

    Ga aan al die mensen hun nummer terug vragen :')
    Moest ik ook doen :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kopiëren van je sim naar je telefoon? Kun je eens proberen. Maar je hebt een nieuwe sim moeten laten maken voor die iPhone niet? Misschien zijn ze niet goed overgezet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Kopiëren van je sim naar je telefoon? Kun je eens proberen. Maar je hebt een nieuwe sim moeten laten maken voor die iPhone niet? Misschien zijn ze niet goed overgezet


    Nee dat is alleen de 4 haha. Maar dan zal ik dat eens proberen denk...


    live the life you love

    Negligible schreef:
    Kopiëren van je sim naar je telefoon? Kun je eens proberen. Maar je hebt een nieuwe sim moeten laten maken voor die iPhone niet? Misschien zijn ze niet goed overgezet


    Het werkte; thanks so much!!!


    live the life you love

    Booth schreef:
    (...)

    Nee dat is alleen de 4 haha. Maar dan zal ik dat eens proberen denk...

    Aha, ik wist alleen dat mijn vriend dat had moeten doen, maar meer ook niet :'D Anders zou ik het niet echt weten


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Booth schreef:
    (...)

    Het werkte; thanks so much!!!

    Okee, super! =D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right