• Hallo lieve mensen xd
    WOEEESH.
    Tokio Hotel gaat een single opnemen met Miley cyrus he xO.
    Oke, ik vind Miley opsich wel goed.. Maar die 2 stemmen passen gewoonniet bij elkaar.. Vind ik teminste xD.
    Ik had er vrede mee gesloten totdat ik hoorde wat Miley had gedaan xO!.
    Miley cyrus neemt dus een single op met TH, maar ondertussen zegt ze in een intervieuw 'Ja, Bill zijn haren zien der niet uit!'. Nou sorry hoor, maar zoiets doe je toch niet?
    I hope that.. TH wanna start a fight, lalalalalala.

    Ik ben best doelloos, en moet er morgen om half 8 uit xD.


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')


    We're all gonna get in a fight!


    Bored.


    Sorry hoor, maar eerstneemt se al een clip met zo op, okee.. Maar over Bill zijn haren lullen?xD


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Omgod! Laat ze met iédereen een single opnemen! Behalve met Rihanna en Hanna Montana-kind! ö
    Geen nood, ik moet er om half 7 al uit! ^^


    ' Yes, music is the new religion_

    yaaa, kom we gaan op Miley spuuugen.
    Sorry hoor, maar eerstneemt se al een clip met zo op, okee.. Maar over Bill zijn haren lullen?xD

    Laat dat mens toch. Daar zal Bill zelf mee moeten dealen. Jullie, als fans, kunnen het allemaal alleen maar erger maken.
    En oproepen tot haat is verboden. Zo ook: 'yaaa, kom we gaan op Miley spuuugen.'


    Bored.

    Omgod! Laat ze met iédereen een single opnemen! Behalve met Rihanna en Hanna Montana-kind! ö
    Geen nood, ik moet er om half 7 al uit! ^^


    ooohw, oke.. Dan kan ik nog wat langer xD!
    inderdaad.. Die 2 'zangers..' passen echtniet bij elkaar. Kom op hé! Hannah montana is voor kleuters.. Daar is speelgoed van. 'Kom op, 1draai aan haar haren en miley verandert in HANNAH MONTANA!' Woeeesh. En dan heb je Bill.. Vallen meisjes van flauw enalles. Zie je ze al samen een tour hebben? Miley komt op, je hoort selfs de krekels niet. TH komt daar later op, -Hele publiek valt flauw-


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    volgens mij een roddel.

    volgens mij een roddel.


    denk het niet.. Het is bij een uitrijking op tv bekend gemaakt. TH was er en MILEY. Toen had miley gesegt 'Ik wil wel eens een single opnemen met een rockband' Toen hebben de managers van TH met die van MILEY overlegt, en sja, toen is eruit gekomen, dat ze wel gesellig mt sn allen een single op konden nemen.


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Het boeit me like 0% n_n
    En als het waar is, so what? >< iedereen heeft zijn mening over iemand anders, net zoals de haters en sommige th-fans zeggen dat Bill een homo is. Let people judge 'bout someone else, they do it all the time, that's life so deal with it ><


    Shakin' their ass like they just don't care.

    omg... dan maakt hij alleen maar overduidelijk dat zijn enige fans nog op de basisschool zitten ¬¬ ik bedoel, zou Disney niet vet flippen XD hallo kijk hoe Bill eruit ziet en Tom altijd over sex praat XD lekker voor die kindjes. Nu weten we hoe de vorige generatie zo fucked op komt XD


    BAM!

    RODDEL


    I want my bloody cheese now!^^

    omg, nie me miley cyrus e
    vo mij moge ze wel een singel opneme ma tog nie me miley
    zo'n kind!!

    Ben geen TH fan maar, ik vind nu ook wel dat de stemmen totaal nieh bijeen passen!:S
    dah hannah-montana wijf!!!:@
    tssssss...ze ging tog ook single opnemen met coldplay???(baby)
    WHAT EVER! I DON'T CARE!
    zolang the script & de jb's maar muziek blijven maken èhh..(H)(A)
    (K)


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Mag niet gebeuren!
    Mag niet gebeuren!

    Miley haalt Tokio Hotel hun niveau omlaag. O.o
    [/eigen mening]


    We'll never be as young as we are tonight

    omg... dan maakt hij alleen maar overduidelijk dat zijn enige fans nog op de basisschool zitten ¬¬ ik bedoel, zou Disney niet vet flippen XD hallo kijk hoe Bill eruit ziet en Tom altijd over sex praat XD lekker voor die kindjes. Nu weten we hoe de vorige generatie zo fucked op komt XD


    Ik lig plat x'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Ave!
    Fuck Miley Cyrus!
    Ze gaat de liedjes van Tokio Hotel verneuken!
    Ik zeg het je!

    Adia


    ADIA x...