• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!


    obsessive rage


    Babette Woodley

    Ik schiet in de lach en hef mijn glas op.
    Dan neem ik een slok en zet het weer nieuw.
    'Sterk, maar ik leef nog', en ik glimlach als
    ik naar buiten kijk,maar mijn gezicht betrekt
    als ik zie dat het keihard begint te regenen
    en ik een bliksemflits zie inslaan. 'Onweer, bliksem
    en regen', ik moet bijna weer huilen als ik terug
    denk aan die tijd dat mijn huis wegvloog, met de tornado mee.
    'U moet ik schip storm beschermend maken', zeg ik snel...


    ~

    Chris James

    Ik kijk naar buiten en zie het zelfde als Babette, 'storm'.
    Ik ren naar buiten en schreeuw alle bemanning leden wakker,
    'Storm op komst!' Vele weten niet wat ze moeten doen en ik
    onderbreek het moment tussen Babette en Hook. 'Storm op komst
    meneer', en dan merk ik dat Babette bijna moet huilen wat me ook treurig maakt...


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Jo
    Ik hoorde in de verte dat het begon te onweren, "MEGAN!" riep ik, "Megan kom terug! We moeten naar het schip!" schreeuw ik. Waarom moet ze nou zo ver weg gaan.
    Leslie
    Ik hoorde de donder, oh no! Drijfnat klop ik aan bij Hook zijn kajuit, "Captain, misschien moet u de bemanning even helpen..." zei ik, oh nat zijn is echt verschrikkelijk! "Hallo?' natuurlijk, dat meisje is weer binnen, het kan ook niet anders hoor... Geïrriteerd draai ik met mijn ogen maar blijf bij de deur staan tot hij open gaat.
    Even verderop zie ik een man staan schreeuwen dat iedereen moet opstaan, zo gaat hij ook naar Hook, "Ik heb het ook al gevraagd hoor!" snauw ik hem toe.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 18:14 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    (Afmelden ben snel terug)


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.


    Captain Killian Jones Hook


    Een lach verschijnt op het gezicht van Babette en ze heft het glas ook op, wat mij verbaast. Ze neemt een zet glas weer neer. 'Sterk, maar ik leef nog', Tja wanneer je gaat drinken moet je niet gelijk met het rum beginnen. 'Onweer, bliksemen regen', ik volg de blik van Babette naar buiten. "Bloody Hell." mompel ik zachtjes. 'U moet ik schip storm beschermend maken', ik knik en sta al op om naar buiten gaan. 'Storm op komst!' De deur van het kajuit gaat open. 'Storm op komst meneer', roept Chris. "Captain, misschien moet u de bemanning even helpen..." ook Jo was nu weer in de deuropening verschenen. Ik duwde Chris en Jo aan de kant. "Luister goed!" schreeuw ik terwijl ik het dek op kom. "Die zeilen moeten in! Riemen gaan in!" Ik sla Mister Smith op het achterhoofd. "Jij, berg de munitie op in het ruim!" mister Smith ren snel weg. "Bloody Hell Mates, kan het nog langzamer?"


    If no one else will defend the world then I must

    Lisa Macaw

    Het begon langzaam te onweren. 'sorry Tigerlily, ik moet gaan.' Ik rende zo snel als ik kon naar het schip, -shadow vloog achter Me aan- ik hoop dat Hook niet boos is. Ik rende het dek op.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 18:37 ]


    Babette Woodley

    Het eten is op en mijn bord is leeg.
    Ik ben alleen in de kamer en ik
    merk toch dat ik huil, stil neurie
    ik het slaapliedje van mijn moeder,
    weer slaat een bliksemflits in... dit
    keer op de zee. Ik kijk naar het beeld
    en tel zachtjes in mijn hoofd tot de volgende.
    Ik sluit mijn ogen en ga weer zitten en denk
    na over toen ik nog in de mensen wereld
    was, nu ben ik hier ergens 116 jaar terug...


    ~

    Jo
    "Megan!" roep ik hopeloos, ik moest nu echt terug. Zo snel als ik kon rende ik terug naar het schip, daar aangekomen zag ik dat de bemanning in rep en roer was, niet gek.
    Ik loop het dek op, Megan... Maar op dat moment zie ik iets wat me niet bevalt, Leslie. Ik rende naar haar toe, "Wat doe je hier?!" riep ik boos uit terwijl ik mijn degen pakte, "Vertel op! HOOK! Kom hierheen! Een inbreker!" "schreeuwde ik boos. "Jo alsjeblieft..." smeekte ze maar ik zette me van haar af, hoe durfde ze zichzelf hier nog te vertonen?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    Babette Woodley

    Wanneer is naar buiten loop en mijn tranen
    gedroogd heb zie ik 2 personen, Jo en Jo.
    'Wat is er dames?' Mijn stem trilt nog een beetje.
    Ik pak de deegroller van Jo nummer 1 af en duw haar een beetje
    achteruit. 'Slaan doe je pas als je weet dat het een vijand is. En zei
    is ongewapend dus ze gaat je hoofd er echt niet afhakken', zeg ik met een zucht.


    ~

    Jo


    'Slaan doe je pas als je weet dat het een vijand is. En zij is ongewapend dus ze gaat je hoofd er echt niet afhakken',
    "Ik weet heel goed dat dat een vijand is!" zei ik boos, "En bemoei je er niet mee!" zei ik kalm, mijn woede ingehouden.
    Wat een betweter is het zeg, serieus ze is nog niet eens een dag op het schip en ze denkt al dat ze de leiding heeft...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    Captain Killian Jones Hook


    "Vertel op! HOOK! Kom hierheen! Een inbreker!" het is die verdomde stem van Jo weer. "Bloody Hell, kan ze me nou nooit mer rust laten?" Ik loop de trap af het dek op. Dan zie ik opeens twee Jo's en Babette met een deegroller in haar hand staan. "Wat is hier aan de hand?" ik wrijf met twee vinger in beide ogen en zie nog steeds twee Jo's. Die hoeveelheid rum die ik dronk was blijkbaar niet goed voor me. "Kan iemand mij uitleggen wat hier aan de hand is?"


    If no one else will defend the world then I must

    Jo
    "Kan iemand mij uitleggen wat hier aan de hand is?" ik liep naar Hook, "Dát!" ik wees naar Leslie, "Hoort bij Pan!" zei ik boos, "Meer hoef je niet te weten." zei ik, niet iedereen hoefde te weten dat we zussen waren, oké dat kon je wel zien maar toch...

    Leslie
    Jo liep naar Hook, "Dát! Hoort bij Pan!" zei ze boos, tuurlijk... "Meer hoef je niet te weten." zei ze. Nee, hij moest meer weten! Langzaam liep ik naar Hook,
    Ja natuurlijk Jo, je hebt helemaal gelijk" zei ik en maakte een overdreven buiging naar Hook, "Aangenaam, Leslie... De tweelingzus van Jo en de dochter van Liam Jones..." zei ik vals, nu weet hij het en Jo, dat ging gemakkelijk... Ik zag dat Jo opkeek van verbazing, haha die had ik mooi te pakken.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    Babette Woodley

    Ookal was dat niet de bedoeling, en wist ik dat Jo gewoon een
    stomme betweter was, eigenlijk wou ik vriendinnen met haar
    worden, maar van die gedachten heb ik spijt.
    'Dat, hoort niet bij Pan, dat hoort bij Pan', ik wilde
    Jo helpen waar ik spijt van had en wees naar Leslie.
    'Maar dat wil ook bij jou horen', ik snapte niet waarom
    ik steeds Leslie de naam ''dat'' gaf, maar het klonk stoer :p


    ~

    Leslie


    "Ten eerste, ik ben géén dat, ten tweede, ik wil helemaal niet bij een stelletje sukkels horen die denken dat ze piraten zijn..." zei ik boos, dachten ze nou serieus dat ik dat wou. "Luister eens goed, Leslie!" zei Jo en ze kwam dreigend op me af maar op dat moment kreeg ik een lichte schok en Jo lag op de grond, Wat??
    Jo
    Boos liep ik naar Leslie toe, wat nou broer van Hook!? Maar op dat moment kreeg ik een schok door de kaart op mijn hand en viel op de grond. In een flits zag ik dat Leslie hetzelfde had alleen dan minder erg.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Lisa Macaw

    Ik zag Hook en een tweeling ofzo verderop staan en besloot om er naar toe te gaan. Ik zal me ooit een keer moeten laten zien. Ik loop voorzichtig naar hun toe. 'hoe gaat het jongens?' Ik stopte even. 'ik heb Megan gevonden, ze reed met een Prins op een paard.'