• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!


    obsessive rage

    Jo
    Toen ik eindelijk weer in het kamp was werd ik meteen overspoeld door dat vreemde meisje, 'Hoi', je zus is bij Pan'
    "Zus?" vraag ik, wat nou zus? "Ben je ziek?" vraag ik, ik voel op haar voorhoofd, "Volgens mij wel, kom maar mee, ik weet wel een goede plek voor zieken" zei ik en ging klaarstaan om even een stukje te lopen.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    Captain Killian Jones Hook

    'Babette, aangenaam kennis met u te maken kapitein!' het meisje klonk vrij beleefd en leek geen kwaadaardige bedoelingen te hebben. Ze leek ook niet bang te zien. Waarschijnlijk omdat ze nog niet van mijn haak afwist en omdat ze nog niks wist dat we piraten waren. Ik kijk om me heen. "Je bent hier helemaal alleen?" vraag ik dan. "Als je wilt kan je wat eten en drinken van me krijgen op de Jolly Rogger."

    Ik meld me nu even af. Kom later vanavond nog terug.


    If no one else will defend the world then I must

    Caitlin

    'Oke, ik ben niet ziek, ik hoorde wel wat dat andere meisje tegen je zei, en laat me met rust.'
    Ik wilde geen boze prinses worden, maar toch ben ik het. Ik draai me om, maar loop niet weg.
    'Sorry... ik ben niet gek, ook niet ziek. Ik ben gewoon, ik ben volgens mij Pan tegen gekomen,
    en hoe dan ook... ik word verliefd op hem...'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Jo
    'Sorry... ik ben niet gek, ook niet ziek. Ik ben gewoon, ik ben volgens mij Pan tegen gekomen,
    en hoe dan ook... ik word verliefd op hem...' Ik lachte, "Verliefd? Op Pan?" eigenlijk kon ik het begrijpen, welk meisje niet? Oké alle slimme, aardige meisjes maar de anderen...
    "Sorry maar hij word nooit verliefd op je, hij is verliefd op iemand anders en anders probeert hij je te vermoorden." zei ik, eigenlijk best gemeen, omdat ze ook gemeen was tegen mij. "Maargoed, als je verliefd op hem wilt worden en daarna je hart wilt breken, mij best..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    Peter Pan
    King of Neverland
    ,,Let's play!''

    Leslie's gezicht staat op onweer waardoor ik onverschillig met mijn ogen rol. 'Je vader was Liam Jones, broer van de kapitein met maar één hand. Hij is dood gegaan aan dreamshade toen hij Killian wilde bewijzen dat het niet giftig was. Je moeder was Maya, gewoon Maya, ook weeskind, net als jij.' leg ik uit. 'Ze heeft hier ook nog rond gelopen. Op dezelfde positie als jij.'


    obsessive rage

    -

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 20:28 ]


    ~


    Babette Woodley

    Als ik om me heen kijk besef ik dat ik echt alleen ben,
    Kilian had gewoon gelijk! "Als je wilt kan je wat eten en drinken van me krijgen op de Jolly Rogger."
    Ik besef nu ook dat ik honger heb en knik instemmend. 'Heel graag, meneer!'


    ~


    Caitlin

    'Het was maar een geintje, ik wil alleen maar vrienden met je worden. Ik ben het enige
    meisje hier zonder vrienden, ik ben de nieuweling die niet wat er gebeurd is of aan de hand is
    op dit moment!' Ik zucht en pleur me weer op de boomstam. 'Ben ik ziek dokter?'

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 20:42 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Leslie / Brian


    'Je vader was Liam Jones, broer van de kapitein met maar één hand. Hij is dood gegaan aan dreamshade toen hij Killian wilde bewijzen dat het niet giftig was. Je moeder was Maya, gewoon Maya, ook weeskind, net als jij.' legt hij uit terwijl mijn mond openvalt. 'Ze heeft hier ook nog rond gelopen. Op dezelfde positie als jij.' Ik was verbaast, verbaast dat Peter het wilde vertellen en verbaast dat ik de dochter was van de broer van Hook, "Maar dan ben ik... Oh nee ik ben familie van Hook!" dat was even waar ik aan dacht, "Maya? Wow, dus mijn hele familie is hier op Neverland geweest, hoe is mijn moeder gestorven dan?" vroeg ik, ik was Peter gewoon dankbaar dat hij het vertelde. "En, bedankt Peter..."
    Jo
    'Ben ik ziek dokter?' waren haar laatste woorden na het hele verhaal waar ik eigenlijk niets van snapte, ik glimlachte, "Nee, je bent niet ziek... Je bent nieuw, waar kom je vandaan? Hoe ben je hier gekomen?"

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 21:07 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Caitlin

    Ik kom van een koningsschip, ver hiervandaan. Het plaatje heet Denthadore ergens dicht bij de
    Franse kust waar een prins leefde. Hij viel het schip van mijn familie aan en haalde mij ervan af voordat het in
    duigen viel. Ik haatte hem eerst maar toen werden we verliefd en trouwden we, maar een heks kwam
    en had hem in slaap betoverd. Ik had geen keus en nam een gevecht met de heks. Ik won en kreeg hem terug, maar
    hoe dan ook heeft de heks alles veranderd door terug in de tijd te reizen en alles te veranderen dat het sprookje
    eindigde dat ik hier aankwam, in een kelder onder een rivier...


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Jo


    Het meisje vertelde een heel vaag verhaal, "Dus je komt uit de toekomst ofzo? Hoe oud ben je!?!" ik snapte het niet meer, waarom moet ik dit altijd aanhoren als ik er niets van snap, net zoals bij Hook, waarom laat hij me achter? Waarom Megan... Megan? Waar is Megan?? Ik had op haar moeten letten, oh waarom deed ik het niet, ze had ook bij me kunnen blijven! Megan kom alsjeblieft terug!


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    Megan Dilana Brookelin

    Een stem in mijn hoofd leid me naar de rechter kant,
    dan de linkerkant, dan weer rechts en dan een hele lange
    tijd rechtdoor. Dan zie ik Jo. Ik ren op haar af en geef haar een
    knuffel. 'Hoi Leslie', zeg ik met een grote brede glimlach.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 21:31 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Jo


    Opeens komt er een klein meisje op me afgerend en geeft me een knuffel, "Hoi Leslie" zegt ze, omg mijn smeekbede is verhoord!
    "Megan!" roep ik blij uit! "Oh wat ben ik blij je te zien!" zei ik en tilde haar op, draaide een rondje en zette haar weer op de grond voordat ze überhaupt iets kon doen. "Waarom was je niet naar Hook gegaan?" vroeg ik, streng maar met een glimlach.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Megan Dilana Brookelin

    'Ik was wel bij hem, maar toen zag ik Jo ruzie hebben met Hook en heb ik net zolang Leslie
    geroepen tot ik besefte dat je hier nog was, toen ben ik maar weggelopen.'
    Ik glimlachte en knuffelde haar net zolang tot ik moe werd en haar eigenlijk
    nog niet los wil laten, maar het toch moest.


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'



    Captain Killian Jones Hook

    'Heel graag, meneer!' is het antwoord van Babette. "Mister Smith," roep ik terwijl een klein dik mannetje met een rode muts komt aanrennen. "Breng haar aan boord van de Jolly Rogger en zorg ervoor dat er wat te eten komt in de kajuit. Je zult met The Captain dineren." zeg ik met een knipoog, richting Babette.


    If no one else will defend the world then I must