• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Koekjes bietsen bij de knappe boogschutter hehehehe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ga ik morgen naar de efteling, wordt er heel veel regen voorspelt :')
    Achja, gewoon een bikkel zijn en hopen dat ondanks de regen attracties open blijven en dat er lekker weinig mensen zijn.


    Stenenlikker

    Er zitten vier blauwe plekken ter grote van pingpongballetjes op mijn benen en ik weet maar van een hoe ik er aan kom. Hahahaha vreeeeemd ;')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Leren voor mijn media vakken vind ik niet erg omdat het interessant is, maar research en finance gadverdamme.


    Caution first, always.

    Als je een concurrent van een bakker in Breda moet opzeggen moet je niet met een bakker in facking Den Bosch aankomen. Dat kan niet help.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Algebro is not my best mat(h)e. (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    Algebro is not my best mat(h)e. (cat)


    Romeo, bae

    // Fuck Engels.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 14:33 ]


    kindness is never a burden.

    Okeee 2 kg per week afvallen moet wel lukken, joh.


    Your make-up is terrible

    Ik ga zo hard genieten van mijn vakantieweek (min een stagedag) deze week.
    Ik snap nog steeds niet waarom we eerst een toetsweek hebben en dan nog een week lessen..

    // Yesss, al 3k woorden geschreven vandaag. Ik ben lekker bezig. ^^

    EEN 9.3 VOOR MIJN GESCHIEDENIS PO EB HIJ TELT AMPER MEE MAAR IK BEN ZO GELUKKIG OHMYGOSH

    nu het proefwerk nog terug en dan ben ik zeer gelukkig


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Marmoreal schreef:
    (...)

    Romeo, bae

    // Fuck Engels.


    Yeh, ik zou het wel leuk vinden moest Romeo mij bijles komen geven


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wil geen crush. Muh. He's out of my league. Muh. Maar hij is zo leuk. Muh. I'm a mess.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    Yeh, ik zou het wel leuk vinden moest Romeo mij bijles komen geven


    Same


    kindness is never a burden.

    Wilders, niets persoonlijks, maar de citaten die jij van jezelf op je Twitter zet in het Engels - als je er iets mee wilt bereiken, GEBRUIK DAN GODVERDOMME GEEN NEDERLANDS-ENGELS. "The beginning of the end of the EU has already started. And it can be an enourmous incentive for other countries if the UK would leave." Ben ik nu echt de enige die vind dat dat voor geen meter klinkt, puur op zinsconstructie af te gaan? (cat)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naja, ik heb tenminste íéts verdient...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •