• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Don't walk. Run, you sheep, run.

FindingDory schreef:
    (...)
    Niet alleen aan het lied *wbw*

Hou jij je Bieber maar, ik moet 'm niet!

16 - 09 - '17

TPose schreef:
    (...)

Hou jij je Bieber maar, ik moet 'm niet!

Hij was al van mij, maar bedankt!

-

hahaha

LaAt ZiEn WiE jE bENt

KLAINE

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Mweh. Het is niet leuk om even thuis te komen, omdat je broertje geslaagd is, en je ouders totaal geen interesse in je tonen. Ze vroegen aan iedereen die langskwam wat ze wilden drinken, maar ik werd gewoon overgeslagen. Toen ik vroeg of een kopje thee voor mij was, werd ik afgesnauwd door mijn moeder dat ik maar mijn eigen drinken moest pakken. Ugh. Ik wil niet meer. Ik voel me de meest ongewilde persoon op deze aardbol, een blok aan het been van mijn medemensen, een ellendeling, een nietsnut, een niks. Gewoon een niks. Ik beteken niets meer. It hurts. ):

26 - 02 - '16

Wat een niet-zo'n-inspiratie heb ik voor mijn rol zeg.

Iracebeth schreef:
    Mweh. Het is niet leuk om even thuis te komen, omdat je broertje geslaagd is, en je ouders totaal geen interesse in je tonen. Ze vroegen aan iedereen die langskwam wat ze wilden drinken, maar ik werd gewoon overgeslagen. Toen ik vroeg of een kopje thee voor mij was, werd ik afgesnauwd door mijn moeder dat ik maar mijn eigen drinken moest pakken. Ugh. Ik wil niet meer. Ik voel me de meest ongewilde persoon op deze aardbol, een blok aan het been van mijn medemensen, een ellendeling, een nietsnut, een niks. Gewoon een niks. Ik beteken niets meer. It hurts. ):

Hier op Quizlet ben je gewild en geliefd. We love you!

"Ignite, my love. Ignite."

Burritho schreef:
    (...)

Hier op Quizlet ben je gewild en geliefd. We love you!

Thank you <3
    Dit betekent echt heel veel voor me weet je. Het is zo waardeloos als je het huis waarin je altijd hebt gewoond niet meer als thuis ziet :/

26 - 02 - '16

Shoot me.

— Inner peace, it's hard to find. —

Aerate schreef:
    (...)

Yaaay.

//Wou net een croissant van de AH eten en ik heb de gewoonte om het harde er af te scheuren. En het was een ham croissant wat ik op overduidelijke redenen niet mag eten want varkensvlees is haram enzo.
    God, en op de verpakking stond gewoon croissant. EN HET STONK! Gelukkig heb ik er niet van gegeten.

Dat is best wel erg... Maar serieus, degene die ham croissants bedacht heeft (en ham kaas) mag van mij wel dood neervallen, want het IS ZO VIES.

Your make-up is terrible

Iracebeth schreef:
    (...)

Thank you <3
    Dit betekent echt heel veel voor me weet je. Het is zo waardeloos als je het huis waarin je altijd hebt gewoond niet meer als thuis ziet :/

Het is de waarheid. Ik vind je in ieder geval een hele lieve, speciale en leuke meid.
    Ja snap ik. Maar je was toch bezig om uit huis te gaan? Iets met begeleid wonen?

"Ignite, my love. Ignite."

Ik kan niet wachten om te gaan slapen. Ik ben echt moe.

I don't want to anymore. Can I just give up? I don't want to fail anymore.

Your make-up is terrible

Heb ik nou echt net het eerste deel van mijn verhaal uitgeschreven? Dat was echt mega onverwachts. Zelfs voor mij.
    Woeh, op naar deel 2. ^^
    Moet nog wel 10K woorden als ik mee wil doen aan SOTY.

[ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 1:18 ]

Burritho schreef:
    (...)
    Het is de waarheid. Ik vind je in ieder geval een hele lieve, speciale en leuke meid.
    Ja snap ik. Maar je was toch bezig om uit huis te gaan? Iets met begeleid wonen?

Ja, maar het kan financieel gewoon niet uit. Money issues :c

26 - 02 - '16