• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

[ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 18:01 ]

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Geen idee waarom ik mijn vriend vroeg me om half zes wakker te maken als ik pas om kwart over acht hoef te vertrekken though.

I'm your little ray of pitch black.

Still tired... Ik slaap op school wel wat.

[ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 7:35 ]

Ich liebe dich 27.12.23

-feeling terrible
    - bijna verslapen
    - voelt zich moe en totaal niet gemotiveerd
    - trekt slaapshirt uit en vervolgens weer aan
    - oplader is stervende
    - totaal geen eetlust

Dit word een laaange dag -.-

"It means no worries, for the rest of your days"

Ze moeten supporters niet meer toelaten bij voetbalwedstrijden. Gewoon spelen zonder publiek. Hierdoor wordt voetbal ook verkloot namelijk.

Ich liebe dich 27.12.23

Thanks FB... Had je ook vorige week mogen zeggen :')

Ich liebe dich 27.12.23

"So Belgium ... is a beautiful city, with amazing buildings." YOU GO TRUMP. YOU GO.

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Uuuuugh rot allergie. Ik wil hardlopen, maar dat gaat zo niet hé.

Your make-up is terrible

Moe maar voldaan. I guess that sums up my life right about now. Nieuwe job is wel tof, hoop dat ik het goed genoeg doe om te mogen blijven. Maar momenteel wil ik gewoon slaap. Gelukkig vandaag en het weekend vrij?

The truth is out there.

COME ON LEGS, start working. We've got a big day ahead of us.

[ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 9:37 ]

Deep inside, I've never felt alive

Ik was na de pijnloze menstruatie van vorige maand alweer vergeten hoeveel pijn het doet. Nu weet ik wel 100% zeker dat het door de MetaRelax/magnesium pijnloos was. Dus ik moet maar weer magnesiummagnesium vitamines gaan innemen.

Godsamme zeg, ben je ongesteld ofzo? Het is dat je een man bent, maar anders... :W

26 - 02 - '16

KUTKLOTETERINGTYFUSSHIT

WAAROM communiceren mensen nooit. IK HEB DIT GISTEREN BETAALD VERDOMME. IK GA GEEN 40 EXTRA EURO DOKKEN, STOMME OV-CHIP.
    Als jullie mijn adres gewoon gewijzigd hadden, dan was er helemaal niets aan de hand.
    En nou moet ik er weer achteraan anders gaan jullie zeuren dat ik niet betaal. Ik word hier echt helemaal SCHIJTZIEK van.
    En dan wordt het nog leuk, want ik heb het betaald aan ov-chip en krijg nu een "brief" van Justitia. COMMUNICATIE DAMES EN HEREN, DAAR BEGINT HET ALLEMAAL MEE.
    Ja, ik ben er even helemaal klaar mee, met al die instanties.

-rantrantrantrantrant

Deep inside, I've never felt alive

Na hier 5 jaar te hebben gewerkt, ben ik nu toch echt op weg naar mijn werk om ontslag te gaan nemen. Sad sad..

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."

Mag ik even kotsen?

26 - 02 - '16

Whooooooop nu eerst lekker in bad en daarna iets leuks regelen en daarna hopelijk schrijven schrijven schrijven aan zowel opdrachten als verhalen *O*

Happy Birthday my Potter!