• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

[ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 18:01 ]

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Bruch schreef:
    Dit wordt weer een nachtje mezelf in slaap huilen.

This

Ich liebe dich 27.12.23

SadTech schreef:
    (...)

This

Het is ergens fijn om te weten dat ik niet de enige ben c: Ook al gun ik het niemand..

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."

Ugh. When will this end.

26 - 02 - '16

Burritho schreef:
    (...)

Zoiets heb ik dus al heel stom in een argument gedaan en ik weet niet hoe ik het mooi uit elkaar gaan halen. ):

Misschien ook omdat nabestaanden het soms liever niet willen? Dat het moeite kost om je uit te schrijven? Zijn er geen religies waarin je lichaam onaangetast te ruste moet worden gelegd?

Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

Ik vraag me soms af aan wie je denkt wanneer je zo'n dingen schrijft. Ik hoop dan dat ik het ben. (Ik zou het verschrikkelijk vinden mocht ik het zijn.)

[ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 23:54 ]

kindness is never a burden.

Niphredil schreef:
    (...)

Misschien ook omdat nabestaanden het soms liever niet willen? Dat het moeite kost om je uit te schrijven? Zijn er geen religies waarin je lichaam onaangetast te ruste moet worden gelegd?

Ik geloof dat die getuigen van Jehova daar heel streng in zijn.
    Daarbij lijkt het me wel een heel persoonlijk iets dat voor iedereen anders is en men dus zelf moet laten beslissen wat er gebeurt mijn zijn eigen lichaam. Maar ik weet niet of dat een goed argument is x)

[ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 23:57 ]

i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

Obama is een reptiel. En Justin Bieber ook.

Nee maar dit maakt me serieus bang, want ik geloofde altijd tot op zekere hoogte in illuminati, maar ik vond dat reptiel gedoe toch zo idioot want ???? Reptielen die de wereld regeren, sure Jan. Maar toen zag ik een filmpje van Justin Bieber die met zijn ogen knipperde en het was ZO eng en nu weet ik het allemaal niet meer. Dit soort dingen laten me echt niet willen leven omdat we eigenlijk niks weten over de wereld. Overheden kunnen dingen gewoon afschrijven als niet-gevaarlijk of wat dan ook, maar straks is illuminati een real thing straks is de new world order echt iets wat wordt nagestreefd straks is de Denver Airport echt de hel of like het centrum van alle illuminati bullshit????? Dit is nog een reden waarom ik waarschijnlijk geen kinderen wil; ik wil alle nakomelingen die ik mogelijk kan hebben beschermen van de wereld en al zijn verdorvenheid.

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

WAT? TAYLOR SWIFT EN TOM HIDDLESTON?! NEE NEE NEE GEWOON NEE DAT MAG NIET!!

Bekijk het van de zonnige kant, over een paar maanden is dat ook weer uit.

[ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 0:01 ]

@hierboven (ik kan jullie niet allebei quoten want ik zit op mijn telefoon.

Ik had nog helemaal niet aan geloven en die richting gedacht. Duizend maal Dank!

"Ignite, my love. Ignite."

Niphredil schreef:
    (...)

Er zijn christenen die vinden dat je lichaam niet van jezelf is, maar van God. Zij geloven dat het lichaam het zijn tempel is, waar hij in mag wonen (en dit klinkt echt hééél zweverig oh my god). Dit staat in 1 Korintiers 6:
    Of weet u niet dat uw lichaam een tempel is van de heilige Geest, die in u woont en die u ontvangen hebt van God, en weet u niet dat u niet van uzelf bent? U bent gekocht en betaald, dus bewijs God eer met uw lichaam.

Dit betekent voor iedereen verschillende dingen, maar ik kan begrijpen dat er christenen zijn die dus geen donor willen worden, omdat het lichaam niet van hen is. Dit geldt ook voor tattoos, piercings - behalve neus en oor, als ik me het goed herinner - en plastische chirurgie. Dit heeft niets te maken met het eigenlijke onderwerp, dus ik stop al.

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Serassi schreef:
    WAT? TAYLOR SWIFT EN TOM HIDDLESTON?! NEE NEE NEE GEWOON NEE DAT MAG NIET!!

Bekijk het van de zonnige kant, over een paar maanden is dat ook weer uit.

whoooww wacht ff hoor... WTFF IS DIT?!!! TOM IS MIJN BAE!!! nu ben ik hier gefrustreerd over (huil)

[ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 0:04 ]

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

Laleah schreef:
    (...)

whoooww wacht ff hoor... WTFF IS DIT?!!! TOM IS MIJN BAE!!! nu ben ik hier gefrustreerd over (huil)

Ja, ik ook heel erg. Hij is veel te goed voor haar.

Serassi schreef:
    (...)
    Ja, ik ook heel erg. Hij is veel te goed voor haar.

Ja, nogal.. Like no offence, ik ken taylor niet.. Maar tis net twee weken uit met Calvin Harris.. Dont you dare break our bae's heart!

Sorrryyy off-topicc!!

[ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 0:08 ]

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

Laleah schreef:
    (...)

Ja, nogal.. Like no offence, ik ken taylor niet.. Maar tis net twee weken uit met Calvin Harris.. Dont you dare break our bae's heart!

Sorrryyy off-topicc!!

Echt hoor, dat is precies wat ik dacht toen ik het las. Blijkbaar was Calvin niet zo belangrijk voor haar. Hopelijk wordt het niets tussen hun, want ik gun hem geen gebroken hart. Tom is love :3

Goodnight (:

[ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 0:12 ]

ZO SCHATTIG.

#notallcaps