• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

[ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 18:01 ]

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

SadTech schreef:
    (...)

Misschien zou je iets over nu kunnen doen, dus wat zich nu afspeelt in de wereld.
    Bijvoorbeeld: De wapenwet in Amerika zou aangescherpt moeten worden.

Hier kun je zowel goede voor als tegenargumenten voor kunnen maken, lijkt mij.

Denk je dat "De genderrollen zouden moeten verdwijnen" een goede stelling zou zijn?
    Blijkbaar heb ik een lijst doorgestuurd gekregen met stellingen waar ik uit zou mogen kiezen maar dat zijn allemaal kutstellingen en mweh

"Ignite, my love. Ignite."

I'm soooo exited :'D

Het is echt super rustig op Q. Mweh.

Burritho schreef:
    Het is echt super rustig op Q. Mweh.

Yeah. I'm bored.

Your make-up is terrible

Op dit moment erger ik mij echt aan je. Jij hebt ook niet geantwoord op mijn bericht, dus heb gewoon even geduld.

<3

What I do when I'm bored
    Watching cracks of the 100 ;'D

Ich liebe dich 27.12.23

Assassin schreef:
    (...)

Yeah. I'm bored.

Ik ook.

Als ik iemand bel en alleen 'met mij' zeg, denkt iedereen dat ik mijn zusje ben omdat mijn stem blijkbaar erg op die van haar lijkt. Wat een compliment..

[ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 21:16 ]

Oké, waarom is dit zo goed? Ik had nooit verwacht dat anime/manga iets voor mij zou zijn maar Tokyo Ghoul is zo goed, en ik heb nog maar 2 episodes gezien?!

[ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 21:19 ]

— Inner peace, it's hard to find. —

Meh. Morgen eerst werkdag. I can do it. Ik kan nu gaan slapen. Jup, I must.

I'm your little ray of pitch black.

Op dagen als deze heb ik echt het gevoel alsof ik er alleen maar mag zijn als ik accordeon speel. Alsof ik verder niets waard ben. Alsof het men verder weinig kan schelen hoe het met me gaat en veel mensen me niet eens zouden kennen als het aan hun lag. Laat me maar gewoon onzichtbaar worden, want dan is toch iedereen blij. Hoeft niemand een gesprek met me aan te gaan. Hoeft niemand te doen alsof ie om me geeft. Hoeft niemand te doen alsof ie wel wil afspreken om vervolgens de ene na de andere kaksmoes te gebruiken om t af te zeggen. Laat mij maar verdwijnen. Ben ik ook niemand meer tot last.

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

yyooooooooooooo tijd om mezelf te haten

Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

En boem, random huilen omdat ik mijn lichaam haat om wat het nu aan het doen is. Ik wil gewoon gezond zijn :\

Ich liebe dich 27.12.23

Jaaa hoor, ze gaan alle alligators afmaken in Orlando om naar het 2 jarige kind te zoeken. Waarom die beesten niet verdoven, als dat kan? Jezus, waarom moeten de dieren altijd de dupe zijn van deze dingen. Beter hadden ze eerst het water gecheckt op wilde dieren.

Kendoka schreef:
    I'm soooo exited :'D

I'm with you on this!

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)