• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 18:01 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Zo. Ze heeft sorry gezegd. Dat heeft welgeteld zes dagen geduurd. Wtf. Mjah zoals gewoonlijk vergeef ik iedereen en haar dus ook. Maar ik ga niet weer proberen met dr af te spreken. Ze komt zelf maar. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik word hier nu niet bepaald warm van. Ohja, ik weet het alweer. Ik ben twintig, hij is 16. :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Belle, ga nu van Quizlet af, je moet twee mails schrijven (cat)


    Stenenlikker

    Ik kan geen credits kopen via PayPal. Wtf Quizlet.


    26 - 02 - '16

    Ik heb een boek, mok en Avengers monopoly voor mezelf gehaald. Goed bezig not


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Neeeeeeee, dit is totaaaaaaaaal niet in scène gezet :W

    IK WIST HET


    Deep inside, I've never felt alive

    "It's hard to say how your own thoughts can hurt you..."


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Mijn broertje is geslaagd, ik ben zo trots op hem.

    Ik weet nog wel dat hij zo'n klein ukkepukje was van 10 jaar, I feel old now..


    26 - 02 - '16

    M'n zusje moet even reageren op der app :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Waarom zit ik altijd bast met mijn lip of tong aan een ijsklontje? Doet zoveel pijn als je het niet direct door hebt.

    DEZE HOE IS GESLAAGD ZONDER OOK MAAR IETS TE DOEN VOOR HAAR EXAMENS HAHAHAHAHA hoe heb ik dit klaargespeeld also TL is zeker niet mijn niveau HAHAHHAHA.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Mijn friend gaat samen met mij Tokyo Ghoul characters cosplayen volgend jaar op Comic Con en yassss c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Meh ik word hier zenuwachtig en onzeker van en nu weet ik niet wat ik moet doen.


    Happy Birthday my Potter!

    Hoezo weten jullie dat jullie allemaal zijn geslaagd, ik moet nog een week examens doen D:

    MAAR WEL PROFICIAT IEDEREEN! *O*

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 12:36 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Kom op Suus nog even concentreren op het leren. Je hoeft nog maar één toets voor je naar Mallorca gaat


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face