• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 18:01 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Serassi schreef:
    (...)
    Echt hoor, dat is precies wat ik dacht toen ik het las. Blijkbaar was Calvin niet zo belangrijk voor haar. Hopelijk wordt het niets tussen hun, want ik gun hem geen gebroken hart. Tom is love :3

    Goodnight (:

    Het is waarschijnlijk toch PR. Is er een film van hem die binnenkort in première gaat of is Taylor weer bezig aan een nieuw album?

    Ja, ik ben vERY salty over publieke relaties van bekende mensen. Vooral als Taylor Swift™ ermee te maken heeft.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 0:16 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Serassi schreef:
    WAT? TAYLOR SWIFT EN TOM HIDDLESTON?! NEE NEE NEE GEWOON NEE DAT MAG NIET!!

    Bekijk het van de zonnige kant, over een paar maanden is dat ook weer uit.


    ...
    WAT?!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hey, guess who's the family f-up? ME! It's lots of fun.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    My heart still races when I think of you. And lately, that's all day long.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh je bent zo aardig maar duuude stop aub met flirten want je bent 8 jaar ouder, je hebt 2 kinderen & je woont niet eens in Nederland. Please, maak het niet zo moeilijk voor me :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    haha. Ik hou van m'n nieuwe profiel foto

    Ik ben echt incoherent vanavond. Kan niet eens een fatsoenlijk stukje over mezelf schrijven zonder uit te breken in inner dialogues en sarcasme.

    Ik kan ook geen topics beginnen. ''Ik ben relatief nieuw in het Harry Potter fandom en anderen niet.'' WOW. ECHT EEN GOED BEGIN EVA.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 1:42 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Dit word weer een nacht met weinig slaap... great...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Hoechlins schreef:
    Ik ben echt incoherent vanavond. Kan niet eens een fatsoenlijk stukje over mezelf schrijven zonder uit te breken in inner dialogues en sarcasme.

    Ik kan ook geen topics beginnen. ''Ik ben relatief nieuw in het Harry Potter fandom en anderen niet.'' WOW. ECHT EEN GOED BEGIN EVA.


    Welkom in het Harry Potter fandom!! ;D i wish I could read them without remembering them


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Het besef sloeg net in dat ik nu vakantie heb. Ik ben vrij tot september. IK BEN VRIJ (tenzij ik nog een hertentamen moet maken maar ik hoop/vermoed van niet). SHIT YES. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hoechlins schreef:
    Ik ben echt incoherent vanavond. Kan niet eens een fatsoenlijk stukje over mezelf schrijven zonder uit te breken in inner dialogues en sarcasme.

    Ik kan ook geen topics beginnen. ''Ik ben relatief nieuw in het Harry Potter fandom en anderen niet.'' WOW. ECHT EEN GOED BEGIN EVA.


    Ik zie niets mis met dat begin. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    And now i'm a year older again _O_

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 6:36 ]

    Hello jealousy my old friend
    Nice to see that you're not visiting me but someone else


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik voel me kut... Waarom? mijn beste vriend heeft toegegeven dat hij zichzelf haat. Hij heeft de woorden zelf gezegd en aan alles te horen was dat hij het meende....


    Treat People With Kindness

    I keep hearing your goodbye
    Like the sweet refrain
    Of a heartbreak lullaby


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."