• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 18:01 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    SadTech schreef:
    Sure... dan niet :c
    Ik ga wel in bed liggen en mezelf in slaap huilen.


    Sorry, maar ik kan het echt niet. Het spijt me als ik je heb gekwetst, dat was niet mijn bedoeling, ik hoop dat je dat weet.

    Villainess schreef:
    (...)

    Sorry, maar ik kan het echt niet. Het spijt me als ik je heb gekwetst, dat was niet mijn bedoeling, ik hoop dat je dat weet.


    Hmn.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Vandaag een geluksmoment en een van verdriet. Twee jonge vogels dood en een derde goed op weg. Een jong vogeltje aan het uitkomen in mijn hand. Hopelijk komt het nu toch goed...


    What would Emma do?

    Ben ik de enige die met haar armen zwaait en zichzelf slaat als schattige dingen gebeuren in fics en als mensen lieve dingen zeggen?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Oke, mijn blog is bijna klaar. Echt super vet. Ik twijfel nog enkel over de naam. impossible-writer.weebly.com


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hoechlins schreef:
    Ben ik de enige die met haar armen zwaait en zichzelf slaat als schattige dingen gebeuren in fics en als mensen lieve dingen zeggen?


    Ik sla mezelf niet maar er komt wel een hoog gepiep uit mijn mond waarna ik als een zeehond in mijn handen klap bij zulke momenten


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Kan ik niet gewoon door een magisch iets gezond zijn? :/


    Ich liebe dich 27.12.23

    SadTech schreef:
    Kan ik niet gewoon door een magisch iets gezond zijn? :/

    This please.

    // Waarom moet ik altijd klusjes doen als ik ziek ben? Opa hoeft geen poot uit te steken en zit alleen maar in de stoel tv te kijken de hele godganse dag door.

    Yes, toch niet naar Duitsland. 8D Dat betekent wel dat ik mijn snoep moet delen, tho...


    Your make-up is terrible

    Kan iemand nog een tegen argument verzinnen waarom mensen niet automatisch donor zouden moeten worden?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    Kan iemand nog een tegen argument verzinnen waarom mensen niet automatisch donor zouden moeten worden?


    Omdat niet iedereen het wil en als mensen het niet weten dat je het automatisch bent dan kan dit onrust veroorzaken


    Ich liebe dich 27.12.23

    SadTech schreef:
    (...)

    Omdat niet iedereen het wil en als mensen het niet weten dat je het automatisch bent dan kan dit onrust veroorzaken


    Zoiets heb ik dus al heel stom in een argument gedaan en ik weet niet hoe ik het mooi uit elkaar gaan halen. ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    En natuurlijk ligt het kind op de bodem van het meer. Zijn de alligators voor niets gedood. Goed gedaan Amerika, fucking goed gedaan weer...

    Dit wordt weer een nachtje mezelf in slaap huilen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Serassi schreef:
    En natuurlijk ligt het kind op de bodem van het meer. Zijn de alligators voor niets gedood. Goed gedaan Amerika, fucking goed gedaan weer...


    Arme beesten


    Ich liebe dich 27.12.23