• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GiIderoy_ schreef:
    I want to feel like I belong. But I don't.


    I'm your little ray of pitch black.

    Bizar dat ik me hierdoor voel alsof ik toch niet echt mensen nodig heb, terwijl ik jaren de drang gehad heb om om een goede vriendin te hebben. Nu ben ik gelukkiger met dit.


    Your make-up is terrible

    Ugh ik wil helemaal niet nog twee weken loopgips.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik leer zoveel over pokemon hier, want mijn kennis daarover is zo klein dat ik maar net weet wat pikachu is.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Zou vanavond gezellig met vrienden wat gaan drinken en meteen uit eten omdat mn vriend en ik weer zolang bij elkaar zijn, haakt iedereen af. Zelfs m'n vriend.
    Fijn.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Tinypic werkt niet mee. :c Iemand andere suggesties om foto's te uploaden? _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GiIderoy_ schreef:
    Tinypic werkt niet mee. :c Iemand andere suggesties om foto's te uploaden? _O_


    Imgur?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    GiIderoy_ schreef:
    Tinypic werkt niet mee. :c Iemand andere suggesties om foto's te uploaden? _O_


    Imgur.com.


    Your make-up is terrible

    SonOfGondor schreef:
    Ik leer zoveel over pokemon hier, want mijn kennis daarover is zo klein dat ik maar net weet wat pikachu is.


    Pokemon is mijn leven atm nu ik half vast zit op een bank en mijn concentratie nul is. Het is geweldig :')


    Happy Birthday my Potter!

    TinyPic doet t inmiddels wel weer. Stom zeg. Maar voor een volgende keer hou ik Imgur in gedachten. Bedankt beiden! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het is fijn weer mezelf te zijn :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gilderoy_ schreef:
    (...)

    Pokemon is mijn leven atm nu ik half vast zit op een bank en mijn concentratie nul is. Het is geweldig :')


    Ik hoorde het al, ja. Beterschap. Ik ben helaas die freak die nog nooit pokemon heeft gespeeld of gekeken, en een vriend van me legt me alles uit.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Ik hoorde het al, ja. Beterschap. Ik ben helaas die freak die nog nooit pokemon heeft gespeeld of gekeken, en een vriend van me legt me alles uit.


    Je hebt echt iets gemist. Echt leven in de wereld van pokemon zou geweldig zijn. Altijd maatjes om je heen waarmee je kan spelen, knuffelen, reizen, trainen. En je kan de hele wereld doortrekken, alles onderzoeken, vechten tegen team rocket of welk slecht team er op dat moment is, badges winnen, lintjes winnen.


    Happy Birthday my Potter!

    Gilderoy_ schreef:
    (...)

    Je hebt echt iets gemist. Echt leven in de wereld van pokemon zou geweldig zijn. Altijd maatjes om je heen waarmee je kan spelen, knuffelen, reizen, trainen. En je kan de hele wereld doortrekken, alles onderzoeken, vechten tegen team rocket of welk slecht team er op dat moment is, badges winnen, lintjes winnen.


    Ja, dat hoor ik vaker. Nu leer ik gelukkig alles. Ik val van de ene verbazing in de andere...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    mijn high school crush stuurt me uit het niets een snap van zijn hoofd
    gaan we nu trouwen


    i put the fun in funeral