•       Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
          Schrijf hier dan alles van je af.

    Lolicia.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 22:43 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    girlicious schreef:
    Wow, gelukkig check ik vaak de houdbaarheidsdatum van dingen
    Ik dronk bijna appelsap die houdbaar was tot 09-03-16
    En dat heb ik dan pas geleden gekocht :/


    Er moet overal een datum op staan anders is de fabrikant fout. Ik at laatst nog gember uit een glazen potje dat 5 jaar over datum was. Ben er niet dood aan gegaan.
    Gewoon het pak openen en proeven. Zolang het pak nog dicht zat is er niets mis mee.

    Chocolade bijvoorbeeld, kun je jaaaren na houdbaarheid bewaren, het wordt alleen wat wit. Mijn pa heeft chocolade van 8 jaar over datum gegeten in het leger, hahah.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 22:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh wauw
    En dan zit ik te piepen bij 2 maanden
    Als jullie dat hebben overleefd zal ik dit ook wel overleven (A)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Wij hebben nog mosterd van twee jaar over datum in de koelkast liggen. Smaakt nog prima.

    + Zoals ik zei; gebruik je gezond verstand. Geur is de sterkste evolutionair ontwikkelde eigenschap, gebruik die kennis.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 23:02 ]


    Slightly drunk.

    Scandicy schreef:
    Dougey, nu hebben we allebei onze belofte gebroken....

    + Als het flesje* nog niet open was, dan. Ook prima. Ik eet zo vaak dingen over datum. Bederfelijke dingen, zelfs. En zie hier, ik leef nog, gezond en wel.

    Ik weet het. Slecht van ons. (no_chears)
    Maar ik kon het niet meer vol houden.

    Ik verveel me. :c tijd om mensen te gaan stalken.


    What would Emma do?

    Hahah, ik heb het één dag (?) volgehouden. Toch knap van mezelf, ondanks dat de verleiding zeer groot was.


    Slightly drunk.

    Kan ik mijn verjaardag niet overslaan..?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ^ Met alles wat over de datum is vertrouw ik echt niet meer. Zeker niet nadat mijn vader het vlees gebruikt heeft dat over de datum was (zat gewoon in de verpakking) en ik er wekenlang voedselvergiftiging samen met mijn zusje aan heb overgehouden. Nee, dankjewel. Better to be safe than sorry.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Met vlees moet je ook voorzichtig zijn. Ik zeg ook niet dat je alles zomaar kan eten als het maanden over datum is. Heb je niet-gegaarde kip gegeten? Logisch dat je daar flink ziek van wordt, wordt ook voor gewaarschuwd. Alle vlees, behalve runds, moet gaar zijn voor je het kan eten.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 23:21 ]


    Slightly drunk.

    Fuck mijn buikpijn. Morgen maar mooi de eerste les overslaan. Geen zin. En ik ga deze keer echt huilen als ik de lerares van die uren later op de gang tegenkom. Ze is altijd zo boos op me als ze me na haar les tegenkomt en ik was niet in de les omdat ik gezondheidsproblemen heb gehad die ochtend.


    // Barei × Poli Genova × ManuElle ship.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 23:22 ]

    Een Linkin Park sound kan een liedje echt compleet vergallen. Zo jammer.


    Slightly drunk.

    Scandicy schreef:
    Met vlees moet je ook voorzichtig zijn. Ik zeg ook niet dat je alles zomaar kan eten als het maanden over datum is. Heb je niet-gegaarde kip gegeten? Logisch dat je daar flink ziek van wordt, wordt ook voor gewaarschuwd. Alle vlees, behalve runds, moet gaar zijn voor je het kan eten.

    Het was ook gaar hun. En het was geen kip. Iedereen (de meesten) weten dat je daarmee moet uitkijken, met van allerlei soorten vlees eigenlijk wel. Dat jij over de datum eten naar binnen wilt werken, moet jij weten, maar ik ga dat niet doen. Excuse me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom krijg ik geen mails meer dat ik PB's of GB's ontvangen heb? Van sommige users wel en anderen weer niet..

    Dougey schreef:
    Waarom krijg ik geen mails meer dat ik PB's of GB's ontvangen heb? Van sommige users wel en anderen weer niet..


    Dat probleem heb ik dus ook!


    "It means no worries, for the rest of your days"

    girlicious schreef:
    (...)

    Dat probleem heb ik dus ook!

    Van jou krijg ik onder andere geen meldingen meer.

    // 'als haar vriendje komt, wil ik niet naar het familiefeestje'
    Tssk, het is graag of traag. Je mag ook het weekend thuis blijven hoor. Sinds wanneer is het vriendje van mijn zusje een reden om niet meer naar mij toe te willen? Ìk ben je vriendin en met de rest heb je niets te maken.