•       Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
          Schrijf hier dan alles van je af.

    Lolicia.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 22:43 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Lactose intolerantie is geen keuze, vegetarisme wel. Dus eigenlijk zouden die mensen na moeten denken over hun gezondheid en stoppen met vegetarisch zijn, denk ik dan he.


    Er zijn genoeg veganisten die gezond zijn en niks van dat eten. Je moet alleen goed opletten dat je alle voedingsstoffen binnenkrijgt.

    Vandaag voel ik me tenminste beter dan gister. Hopelijk komt het niet meer terug.


    Your make-up is terrible

    RichardSHarmon schreef:
    Wat is dat toch met hold the door ? Wat is daar mee?

    Is een ding van de laatste Game of Thrones episode

    Krolock schreef:
    (...)
    Is een ding van de laatste Game of Thrones episode


    Ah haha. Kijk ik niet vandaar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Croissant-kruimels in mijn haar. Jippie.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Waarom ga ik op school mensen linken met The 100? Nou because: Een docent heet Jasper van zijn voornaam en een andere docent heet Bellamy van zijn achternaam. Get it now? :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil naar hui-uiss...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik kan prima met krukken naar Utrecht pap. Stop met zo negatief zijn zonder verder met oplossingen te komen.


    Happy Birthday my Potter!

    Kan deze fucking hoofdpijn niet gewoon oprotten


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is fijn om me zo leeg te voelen.


    Your make-up is terrible

    Een yoghi/fristi date klinkt zo grappig. x)

    En zal ik mijn credits aan GM verspillen of aan de spotlight, hmmm...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GiIderoy_ schreef:
    Een yoghi/fristi date klinkt zo grappig. x)

    En zal ik mijn credits aan GM verspillen of aan de spotlight, hmmm...


    GM! *creepy voice* join usssss


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Bam. In de trein naar Utrecht en het gaat prima. Ik kan dit. Ha.


    Happy Birthday my Potter!

    @Gilderoy
    Maar, maar, spotlight...

    @Gilderoy_
    HECK YES YOU CAN DO IT! BAM JONGEH!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    @GiIderoy_

    Ikr? Ik zit zelfs heel luxe met mijn voet omhoog. Terug zal dat wel niet kunnen want spits, maar heen gaat prima. En ik heb uitgevonden dat er in Utrecht ook een bus stopt vlak voor waar ik moet zijn, dus ik hoef waarschijnlijk amper met krukken te lopen *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Gilderoy_ schreef:
    @GiIderoy_

    Ikr? Ik zit zelfs heel luxe met mijn voet omhoog. Terug zal dat wel niet kunnen want spits, maar heen gaat prima. En ik heb uitgevonden dat er in Utrecht ook een bus stopt vlak voor waar ik moet zijn, dus ik hoef waarschijnlijk amper met krukken te lopen *O*


    Ooooh super! C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •