•       Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
          Schrijf hier dan alles van je af.

    Lolicia.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 22:43 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    It's more that she's like 20. Grown up you know.
    Bedoel je nou grow up tegen mij omdat ik het belangrijk vind dat mn ouders mijn tattoo ook mooi vinden of wat?


    I live for the applause, you will die for it.

    Rafe schreef:
    (...)Klopt, maar goedkeuring van je ouders is toch best wel fijn.

    Ke. Ik heb daar zelf best wel schijt aan, lol. Ik vind dat iedereen zelf mag beslissen wat hij met zijn lichaam doet vanaf de leeftijd dat dit ook daadwerkelijk zelf besloten mag worden.
    Maar ik respecteer je keuze wel hoor, daar niet van. Het is altijd fijn om te weten of je ouders het een leuke tattoo vinden/leuk idee vinden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rafe schreef:
    (...)Bedoel je nou grow up tegen mij omdat ik het belangrijk vind dat mn ouders mijn tattoo ook mooi vinden of wat?

    Grown up... volwassen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben echt snel geïrriteerd vandaag, lol.


    Your make-up is terrible

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Grown up... volwassen?
    lmao verkeerd gelezen
    Maar ik vind dat ook wel hoor, maar mijn vader is Turks, denk dat dat een beetje moeilijk te begrijpen is van buiten af.

    Maar my bad ik ben ondertussen aan het gamen dus ik las het te snel :[


    I live for the applause, you will die for it.

    Rafe schreef:
    (...)lmao verkeerd gelezen
    Maar ik vind dat ook wel hoor, maar mijn vader is Turks, denk dat dat een beetje moeilijk te begrijpen is van buiten af.

    Maar my bad ik ben ondertussen aan het gamen dus ik las het te snel :[


    Ah, kijk, dat wist ik niet. Dan is het wel fijn als je ouders ervan op de hoogte zijn en het accepteren. Je wilt niet dat je vader en jij ineens ruzie krijgen omdat je een tattoo hebt of zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Ah, kijk, dat wist ik niet. Dan is het wel fijn als je ouders ervan op de hoogte zijn en het accepteren. Je wilt niet dat je vader en jij ineens ruzie krijgen omdat je een tattoo hebt of zo.
    Ja, precies haha. Als ik zonder zijn goedkeuring een tattoo liet zetten zou het een gekkenhuis worden :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Leren of Fallout?


    Caution first, always.

    Rafe schreef:
    (...)Ja, precies haha. Als ik zonder zijn goedkeuring een tattoo liet zetten zou het een gekkenhuis worden :')


    Haha, dat wil je niet hebben ;'D
    Ik denk dat wij pure Hollanders gewoon meer schijt hebben aan wat andere ervan denken, hehe. Ik bedoel; Ik kwam ook ineens thuis met een lippiercing ;')

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 20:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Larsen schreef:
    Leren of Fallout?
    Fallout.


    Negeer mij


    I live for the applause, you will die for it.

    Rafe schreef:
    (...)Fallout.


    Negeer mij

    Jep, ik heb me al overgegeven. :')


    Caution first, always.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Haha, dat wil je niet hebben ;'D
    Ik denk dat wij pure Hollanders gewoon meer schijt hebben aan wat andere ervan denken, hehe.
    Hahaha, ik heb dat ook hoor. Alleen wil ik geen gedoe met mijn ouders etc.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rafe schreef:
    (...)Hahaha, ik heb dat ook hoor. Alleen wil ik geen gedoe met mijn ouders etc.


    Nee, dat bedoel ik ook, hahah.
    Wat voor tattoo ga je nemen?

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 20:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    moeeee maar gym ging goed vandaag en ik vind dat een reden om heel trots op mezelf te zijn


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Nee, dat bedoel ik ook, hahah.
    Wat voor tattoo ga je nemen?
    ''Sic Parvis Magna'' Latijns gezegde van Sir Francis Drake. ''Greatness from small beginnings''
    En ook uit de Uncharted series, he he.


    I live for the applause, you will die for it.