• Sinds het mooiere weer zijn er steeds twee kleine meisje die aan het belleltjelellen zijn in mijn straat. Ze zijn een jaar of zeven denk ik en ze zijn super slecht erin :').
    Ten eerste woon ik in een hoek huis, met een voortuin en een zijraam die uitkijkt op de straat. Ik kan dus in principe alles wat om mijn huis heen gebeurt zien. Maar goed, ze bellen aan, ze rennen via de kant van het voorraam weg en gaan pal naast het raam achter een bosje zitten, wachtend totdat wij open doen, wat wij heel kinderachtig niet doen.
    Nu staan ze bij onze buren voor het huis, alleen daar is niemand thuis. Ze hebben al een keer aangebeld en toen deed niemand open, dus hebben ze nog een keer aangebeld en staan ze voor de voortuin te wachten totdat iemand op gaan doen.

    Oh, en nu staan ze voor mijn huis te loeren of er iemand thuis is. Ze hebben nog niet aangebeld. Maar ik heb toe net naar buiten gekeken en toen zij mij zagen kijken zijn ze weggerend.
    Heerlijk dit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hahahahah noobs


    26 - 02 - '16

    Belletjelellen? Nog nooit van dat woord gehoord, haha. Maar die doen het inderdaad niet heel subtiel. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Toda schreef:
    Belletjelellen? Nog nooit van dat woord gehoord, haha. Maar die doen het inderdaad niet heel subtiel. :'D


    Aanbellen en dan wegrenden zodat degene voor niks open doet. Als kind is dat heel cool als je dat durft.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wij zeggen belletjetrekkers hier daar tegen 8'D Maar goed, wel onwijs grappig ja.=') Misschien moet je ze wat strategische tips geven haha.x'D


    You were born original, don't die as a copy.

    HAHHAHAHHAAHHHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHAH :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Toda schreef:
    Belletjelellen? Nog nooit van dat woord gehoord, haha. Maar die doen het inderdaad niet heel subtiel. :'D

    Precies dit :') Is belletjelellen zoiets als belletje trek dan? XD


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wij noemen het hier ook belletjelellen hoor. ;p


    Pretty is just a pretty word.

    Haha, wauw. Toen ik kind was heb ik het één keer gedaan en daarna nooit meer. De vrouw waar we gingen aanbellen had ons zien rennen en kwam toen klappen uitdelen.


    16 - 09 - '17

    TPose schreef:
    Haha, wauw. Toen ik kind was heb ik het één keer gedaan en daarna nooit meer. De vrouw waar we gingen aanbellen had ons zien rennen en kwam toen klappen uitdelen.


    Hahahah. Ik hoor hier een jeugdtrauma :')


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hahahahaha

    Ik deed dat vroeger ook welleens.. keihard wegrennen, en toen viel ik.. Geweldig x)


    Treat people with kindness

    Ik was altijd degene die mijn 'vrienden' ervan wou overtuigen om het toch maar niet te doen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Hahahah. Ik hoor hier een jeugdtrauma :')


    Een jeugdtrauma is het niet echt, maar ik had mijn lesje wel meteen geleerd.


    16 - 09 - '17

    Vorige week was het weer zo ver. Een vieze snotneus van ook een jaar of zeven belde aan, en ik als twintigjarige moet dat stomme spelletje dan weer door hebben. Maar goed, ik liep naar de voordeur. Deed open.

    En zag tot mijn verrassing dat dat kutkind niet besefte dat 'ie dan ook werkelijk weg moest rennen. Bleef gewoon staan, die etter. Had 'm bij z'n lurven moeten pakken, heb er nog spijt van dat ik dat niet had gedaan.


    Slightly drunk.

    Heb ik één keer meegemaakt, en ik heb toen het blaffende hondje mee naar de deur genomen. Het resultaat? Een huilend kind dat nooit meer is teruggekomen. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Haha, geweldig. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury