• De titel is kort en bondig, laat ik het maar even toelichten:

    Ik wil dus schoenen bestellen bij zalando voor 70 euro en ik had een kortingscode gevonden voor 10% maar die gold pas vanaf een minimum bedrag van 75 euro.
    Nou goed, ik heb dus een topje erbij gezet van 5,90 waardoor ik op 75 euro zit in totaal en een korting krijg van 7 euro. Nu ben ik van plan om dat topje weer terug te sturen....alleen vraag ik me af of de korting nog geld als ik het topje na de hand terugstuur? want anders moet ik zelfs nog bijbetalen nadat ik het topje terug stuur.

    Heeft iemand hier ervaring mee?


    You were born original, don't die as a copy.

    Je moet kijken of er staat minimum bestelbedrag. There's the loophole in this :3

    Ik heb dat namelijk pas laatst ontdekt en vond mezelf geniaal, want dan kon ik gewoon voor zoveel euro iets bestellen en vervolgens de helft of meer terugsturen en dan alleen één of twee dingen betalen :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Posthuma schreef:
    Je moet kijken of er staat minimum bestelbedrag. There's the loophole in this :3

    Ik heb dat namelijk pas laatst ontdekt en vond mezelf geniaal, want dan kon ik gewoon voor zoveel euro iets bestellen en vervolgens de helft of meer terugsturen en dan alleen één of twee dingen betalen :Y)


    Wil je van deze kortingscode KRTMEAFN gebruik maken? Doe dan een aankoop van minimaal € 75,00.

    Dat dus 8´D Maar zit ik dan veilig, of niet?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Wil je van deze kortingscode KRTMEAFN gebruik maken? Doe dan een aankoop van minimaal € 75,00.

    Dat dus 8´D Maar zit ik dan veilig, of niet?

    Aankoop. Ben er bang voor. Ik zou even bellen met de klantservice


    Deep inside, I've never felt alive

    Posthuma schreef:
    (...)
    Aankoop. Ben er bang voor. Ik zou even bellen met de klantservice


    Denk dat ik dat doe ja, beetje zonde als ik nog zou moeten nabetalen ook, dan zou ik beter gewoon het topje kunnen houden.(':


    You were born original, don't die as a copy.

    Moderatorbericht: Reclamebot

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 aug 2016 - 22:06 ]

    Ik heb er niks van gezegd toen ik na het terugsturen van een jurkje onder het kortingsbedrag zat. Ik gebruikte de nieuwsbriefkorting. Niks meer van gehoord! Dus ik zou niet opbellen en het er maar op wagen als ik jou was.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2016 - 16:15 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Moderatorbericht: Reclamebot

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 aug 2016 - 22:06 ]

    Moderatorbericht: Reclamebot

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 aug 2016 - 22:06 ]

    Er mag een slotje op dit topic


    You were born original, don't die as a copy.

    >Slotje op aanvraag


    What would Emma do?