• Een groep vrienden heeft allemaal zorgen, gepest, ouders ruzie of iets anders. Ze willen van hun lasten
    af zijn en leggen een briefje neer thuis, ze pakken een bus van 1 van de vrienden en gaan weg.
    Ze reizen de hele wereld af en doen waar ze zelf zin in hebben, sommige ouders sturen de politie erop
    af maar dat heeft geen zin meer... Ze zijn vrij, vrij van hun lasten, vrij van de ruzies, vrij van het verleden
    en klaar voor hun nieuwe toekomst!

Goed idee?

Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

Ja!

Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

Is het een idee voor een RPG?

“To live will be an awfully big adventure.”

Ja

Ja :p

Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

Kan als voorgrond?

Moet ik voor jullie alvast een meisje reserveren?

Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

Klinkt leuk!
    Wil je voor mij ook een meisje reserveren?

Just be yourself

Sil is mijn zusje 0_o

Alsof ik daar nu pas achter kom xd

Ja ik wil wel een meisje reserveren

shairell schreef:
    Sil is mijn zusje 0_o

In real of alleen in de RPG?

Just be yourself

Knorretjuhh schreef:
    (...)

In real of alleen in de RPG?

real

Jajaja!!!

Doen!

~