• Hoi allemaal,
    ik heb een beste vriendin op school, we zijn sinds het begin echt super goeie vriendinnne enzo, en ik vind haar heel aardig enzo. Maar , ze doet echt bazig de laatste tijd en tegen mij heel sachgrijnig terwijl ze tegen anderen helemaal vrolijk doet . Ook heb ik best veel problemen in mijn prive leven enzo. gwn heel veel nare dingen, die me blijven achtervolgen. Ik heb zelfs bij een psycholoog gelopen. Maar buiten dat.
    Ze wil altijd gelijk hebben, en als ik er iets tegen inbreng wordt ze boos, en kijkt ze me niet meer aan. Ook pakt ze mijn vrienden soms af, of negeert me op ping .. als ze ziet dat het een bericht van mij is reageert ze niet terwijl ze dan wel op andere websites online is, en daar haar statussen verandert.
    Ik heb gwn niks te zeggen want als ik iets zeg heb ik het allemaal gedaan, ik vertel haar ook regelmatig mijn verhalen omdat ik weleens zelfmoord neigingen heb. maar dan zegt ze, dat het niet het ergste in de wereld is.
    ik voel me best wel alleen, ik wil haar graag als vriendin maar ze doet alsof ik niks waard ben? moet ik haar als vriendin houden of haar duidelijk maken wat ik vindt? ik kan haar namelijk niet missen.. ik mis haar als ik haar een uur heb gezien al heel erg..

    groetjes een onzeker meisje.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 19:22 ]

    enso enso enso
    Dan heb jij niet echt een begripvolle vriendin, als zij zo reageert. Gewoon vragen wat haar probleem is en anders andere vrienden zoeken?
    Je moet erover nadenken of zij het waard is om jouw vriendin te zijn. Als zij jou als shit behandeld, kun je haar beter dumpen.


    Me so good.

    Bij mij begon het zo, liep het uit op ruzie en toen was de vriendschap voorbij. Daarom moet je haar uitleggen hoe je je voelt, als ze een goede vriendin is luistert ze naar je. Good luck!!
    x


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik denk dat je een beetje te afhankelijk van haar bent, je kan bijvoorbeeld ook eens met anderen gaan praten en je 'vriendin' wat tijd geven tot ze zelf inziet wat ze fout doet. En ziet ze het niet, dan moet je het inderdaad maar gaan duidelijk maken. :]

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 19:07 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Praat er met haar over?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    dankjullie wel, maar het is zo ik heb zegmaar dat ik me heel snel hecht aan mense.
    ik heb ook verlatingsangst omdat mijn vader me heeft verlaten toen ik 5 was.

    daardoor is loslaten voor mij heel moeilijk, maar bedankt voor jullie advies!

    xx

    Smalth schreef:
    Ik denk dat je een beetje te afhankelijk van haar bent, je kan bijvoorbeeld ook eens met anderen gaan praten en je 'vriendin' wat tijd geven tot ze zelf inziet wat ze fout doet. En ziet ze het niet, dan moet je het inderdaad maar gaan duidelijk maken. :]


    ja precies! dat is woord wat ik zocht! ik ben te afhangkelijk van haar :p
    ik heb nu dus weer ruzie met haar.. :(

    Ik ben gestopt met lezen vanwege spelling/grammatica fouten . Sorry , maar ik kan er niet tegen als iemand nog meer fouten maak dan ik


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik erger me ontiegelijk erg aan je manier van typen. Ben na de eerste twee regels gestopt, wat een ramp zeg. :')


    We'll still love each other, forever and always. <3

    oh oke sorry ik typte vrij snel .. sorry ik heb het verbeterd