• Heya guys. Ik ben naarstig op zoek naar een cover voor mijn nieuwe 13 Reasons Why fanfic. Ik ben niet super picky, wil het liefst gewoon snel een leuke cover erop hebben staan -het is zo leeg zonder-

    Waar ben ik naar op zoek: De fanfic gaat over Clay Jensen x Tony Padilla, dus deze twee guys van de serie moeten er wel echt op staan. De story heet Drowning dus misschien is het gaaf als het een beetje met blauwtinten/water is (maar dit hoeft niet). Alle creatieve vrijheid dus! Verder zou ik graag willen dat de titel: Drowning er op staat. Geen andere eisen dus please barst los! Voor meer info de story is hier te vinden.

    Beloning: Natuurlijk zal je naam bij de story worden vermeld en ik heb helaas niet heel veel credits meer over maar ik loof 3 credits uit aan degene met de mooiste cover!

    Aanvullende info:
    - Sfeer: Het is een romance verhaal dus mag ook wel zo lijken. Hoeft niet te vrolijk, te lijken. Heb liever wat meer angsty dan happy-go-lucky
    - Kleuren: Blauwtinten en water. In ieder geval een beetje een sfeer die bij de titel past (Drowning)
    - De tekst: Drowning
    - Plaatjes. Ehhhh. Ik heb wat gezocht maar ben er zelf niet zo goed in, dus als je zelf betere weet te vinden be my guest. Belangrijkste is dat zowel Tony als Clay er op staan.





    dit is inmiddels niet meer nodig. Heb toch maar m'n eigen cover in elkaar gezet.

    [ bericht aangepast op 23 april 2017 - 9:59 ]


    The truth is out there.

    N-niemand?


    The truth is out there.

    Morty schreef:
    N-niemand?


    Straks nog eens proberen, ik kan mij voorstellen dat er 's avonds meer mensen online zijn :)


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Whinging schreef:
    (...)

    Straks nog eens proberen, ik kan mij voorstellen dat er 's avonds meer mensen online zijn :)


    Hehe. Er zijn nooit meer veel mensen online op Q helaas. (;


    The truth is out there.

    Ik heb 13 Reasons Why niet gezien, dus ik heb te weinig info om een goede cover te maken.
    Misschien meer informatie geven van wat je in de cover wilt? Welke vibe, welke attributen, een voorkeur voor bepaalde foto's, etc.
    Met zo'n lijstje zullen mensen sneller gaan maken c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Rohrer schreef:
    Ik heb 13 Reasons Why niet gezien, dus ik heb te weinig info om een goede cover te maken.
    Misschien meer informatie geven van wat je in de cover wilt? Welke vibe, welke attributen, een voorkeur voor bepaalde foto's, etc.
    Met zo'n lijstje zullen mensen sneller gaan maken c:


    Het issue is dat er geen lijstje is. Mijn enige voorwaarde is dat die twee guys er op staan, en de titel. En zoals ik al zei dan blauwtinten/water. Maar ga wel kijken of ik nog wat kan toevoegen. Thanks.

    Edit: Extra info toegevoegd aan de beginpost.

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 15:47 ]


    The truth is out there.

    Gaat het alleen over hen of ook over Hannah?


    https://irusu-00.tumblr.com/

    Psithurism schreef:
    Gaat het alleen over hen of ook over Hannah?


    Hannah zal geen hele grote rol spelen. Het gaat voornamelijk over de romance tussen Tony en Clay. c:


    The truth is out there.

    Edit: dit is inmiddels niet meer nodig. Heb toch maar m'n eigen cover in elkaar gezet.


    The truth is out there.