• Dat vraag ik dus.
    Ik vind hem lelijk,stom,spuuglelijk en hij verknoeit heel z'n heup ermee.xD [/mening]
    Ik wil geen ruzie ofzo,dus ga me niet aanvallen.
    Maar wat vinden jullie er dus van ??

    x.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    ik vindt hem eerlijk gezegt niet mooi,veel te groot en hij verpest er zijn lichaam& zijn geld mee!

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik heb hem nog niet eens gezien


    I see sunset in your eyes

    oke, nu heb ik hem wel gezien
    & hij is echt lelijk !


    I see sunset in your eyes

    Lelijk,veel te groot, geld verspilling.Hij gaat spijt krijgen.Maar het is zijn lichaam.Ik zou zoiets nooit laten zetten .


    The soul needs autumn.

    Ik vind hem wel mooi en de betekenis is ook wel mooi...maar idd...far toooooo big!!
    Ik denk dat hij er spijt van gaat krijgen...
    Tsjaa...ik zou nooit zoon grote late zetten in ieder geval:)


    Live for something or die for nothing

    Om eerlijk te zijn vind ik die tattoo echt wel leuk, maar ook weer heel groot. Hij verknoeid idd zijn hele heup ermee, maar alsnog vind ik die tattoo leuk.


    I'll Dry the tears You Hide :3

    Geweldig.
    Ik meen het en verder ga ik hier niet meer op in.


    I recycle my thoughts.

    Ik vind hem wel mooi en de betekenis is ook wel mooi...maar idd...far toooooo big!!
    Ik denk dat hij er spijt van gaat krijgen...
    Tsjaa...ik zou nooit zoon grote late zetten in ieder geval:)

    Zelfde :Y)


    when words fail, music speaks.

    Wat hy wil (: Zolang hy maar bly is met wat hy zyn eigen lichaam aandoet :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mooi! en die betekenis die daar achter is mooi^^


    Your Butt is Mine!

    ik vind em mooi, heel erg bill, en hij heeftem toch zelf gekoze?

    vreselijk lelijk.


    -

    je hoort hier al veel mensen zeggen: lelijk,te groot,hij verpest zijn lichaam mee en alles.
    Kijk het is ook zo,maar het is zijn beslissing en hij vind dat mooi. Het is zijn lichaam en hij doet ermee wat hij zelf wilt.
    misschien heeft hij ook wel een reden voor om zo iets groots op zijn lichaam te tatoeren ofzo. en misschien heeft die tekst ook wel een reden,kijk maar naar freiheid 89.
    Maar ik zou het niet gedaan hebben,dan zou ik een klein dingetje laten zetten. Bill heeft al veel tatoeages die mooi zijn,maar deze vind ik wel beetje erg groot en niet op een goeie plek gedaan..

    zo einde van mijn verhaal:P

    Veelste groot. En zonde van 't geld, kan hij ook wel aan mij geven als hij teveel heeft. (A)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Veel te groot en lelijk (:
    straks staat heel zn lichaam vol --'