Ruby
"Sydney vroeg of ik nog even langs wilde komen. Hij had iets speciaals voor de krant en wilde vragen of ik het goedkeurde. Hij zei dat belangrijk was." beantwoorde ze direct mijn vraag. Ik trok een wenkbrauw op, ik wist niet of ze de waarheid sprak. "Dus sinds wanneer hebben jullie met elkaar?" vroeg Henry aan haar. Mijn ogen begonnen te glimmen. 'Oeh, ja! Sidney en Regina zijn verlieft op elkaar,' plaagde ik Regina. Ook al was dat vast niet zo, ik had Regina nog nooit over hem horen praten, ik vond het leuk om met mijn nieuwe broertje onze moeder te pesten. Mijn mobiel trilde op tafel, wat betekende dat ik een nieuw berichtje ontving.
Love you <3 stuurde Graham terug.
Ik glimlachte verliefd. Opgeschrikt werd ik van het piepende geluid van de oven, de broodjes waren klaar. Voorzichtig schoof ik de broodjes in een mandje. Natuurlijk moest ik mij weer branden aan de loeihete oven. 'Fuck,' mompelde ik toen ik met de hand tegen de onderkant van de oven aanstootte.
Jos
Ik verveelde mij, voor de lol had ik Ellie aangevallen. Ze moesten niet denken dat ik verdwenen was, ze moesten mij blijven vrezen. Maar Regina maakte nog geen aanstalten voor een Evil plan. Ik had zin om lol te trappen, dingen te laten mislukken, alles kapot te maken. Met een knip was ik Ruby. 'Is zien waar meneer de sheriff mee bezig is,' mompelde ik grijnzend. Ik liep het politiebureau binnen en mijn weg leidde naar het bureau van Graham. 'Heey, ik ben er hoor,' ik gaf hem een kus op z'n wang. Het was niet moeilijk om Ruby's karakter na te doen, ik wist vrijwel alles over haar.
When you believe your dreams come true