• Haay Haay (: Again !!

    nou in mijne vorige topic
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=11394
    had ik dus ene vraagje van tatoo of lippiersing ??..
    nou ik hb dus gekozen..
    ik will ene tatoo !!
    maar nu ik will wle iets speciaals want iedereen weet ene tatoo is 4 evah..
    nu heb ik zelf ideetjes.. maar miss dat jullie me daar ook bij kunnen helpen ??
    want ik ben tot nu toe echt inspiloos...

    Xxoxx


    A Noble was Born in Chaos

    Het is iets peroonlijks en speciaal zoals ik net al zei.. MOet je niet een ander gaan vragen wat voor tattoo je neemt xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Waar hou je ECHT ECHT van [/waar je later ook nog van kunt houwe!!]

    neen oke maar kijk iemand anders zijn ideetjes leveren mij vaak inspiratie op en omdat jullie altijd hier op quizlet van diej geniale ideetjes hebben kun je hier de beste inspi krijge vin ik :D


    A Noble was Born in Chaos

    je hebt ook van die speciale sites voor tattoo ontwerpenn..

    Cuwl !! dat wist ik dan weer net niet xD


    A Noble was Born in Chaos

    maargoed ik zat iets te denken aal iets met mijn geboorte datum.. dat is immers nog steeds het zelfde als ik ouder ben..


    A Noble was Born in Chaos

    hmm, ik denk dat je dat eigenlijk voor je zel fmoet uitzoeken ,het is iets heel persoonlijks vind ik :o

    nja het moet volgens mij iets zijn wat je altijd zal inspireren en je zal verder aanzetten tot je dromen na te maken.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    tattoo moet iets speciaals zijn vind ik iets waar da iets achterzit

    vb: bill's tattoo freiheit 89 daar zit iets achtr


    Gilles (ll)

    Iets met je familie? Een aandenken aan een persoon wat veel voor je betekent? Iets wat je in ieder geval nooit wil vergeten.
    Iets persoonlijks.


    Mew <3

    Iets met je familie? Een aandenken aan een persoon wat veel voor je betekent? Iets wat je in ieder geval nooit wil vergeten.
    Iets persoonlijks.

    zo iets heeft mijn nicht gedaan! ze heeft de naam van mijn oom op haar pols laten tatoeéren.
    echt mooi geworden!!;)
    en ik vindt het een mooi aandenken aan mijn oom!!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)
    zo iets heeft mijn nicht gedaan! ze heeft de naam van mijn oom op haar pols laten tatoeéren.
    echt mooi geworden!!;)
    en ik vindt het een mooi aandenken aan mijn oom!!


    Dat is inderdaad heel mooi. ^^ Dat zijn een van de enige dingen die ik wel mooi vind om te hebben als tattoo. Iets met betekenis enzo (:


    Mew <3

    Je kan ook gewoon een afbeelding ofzo die je mooi vind ^^

    Zelf vind ik van die Chinese draken & vissen mooi. Maar wat ook stoer is, zo'n streepjescode met daaronder je geboorte datum. Maar kijk anders op google.


    I live for the applause, you will die for it.

    Het geen wa ik doodgraag zouw wille is op de binnekant van mijn arm vanaf ietskes voorbij mijn pols een hele sliert sterretjes tot midde arm.

    Het geen wa ik doodgraag zouw wille is op de binnekant van mijn arm vanaf ietskes voorbij mijn pols een hele sliert sterretjes tot midde arm.


    jah dat vind ik ook heel erg mooi alsof het ene lange tak is van sterren inplaats van bladern miss.. en dan met mijn geboorte datum erin verwerkt ... dat lijkt mij zo über schoon !!


    A Noble was Born in Chaos