Ruby
"Hmmm, nog een paar minuutjes." mompelde hij. Ik haalde opgelucht adem, hij leefde nog. Nu werd hij wakker en kwam overeind. "Hè, wat is er?" vroeg hij terwijl hij mij knuffelde. 'Ik had weer last van een nachtmerrie,' mompelde ik. Ik wilde hem liever niet vertellen dat ik hem vermoord had in mijn droom. 'Maar nu is het weer goed,' ik glimlachte en gaf hem een kus. 'Hoe laat is het eigenlijk?' Ik keek naar de ramen waar licht doorheen scheen.
Jos
Ik zuchtte, ik wilde Storybrooke verwoesten niet Regina's slaafje spelen voor wat onzin zaken. Maar ik merkte dat ze nog steeds een soort macht over mij had. Ik moest haar wel gehoorzamen. Ik veranderde mijzelf in Emma, op naar Henry. Al snel had ik de jongen gevonden. 'Heey jongen,' zei ik liefkozend. 'Je weet dat ik.. Dat wij,' verbeterde ik mijzelf. 'Een zware periode hebben gehad. Ik heb een tijdje rust nodig voor mijzelf. Ik wil dat je de komende tijd weer bij Regina gaat wonen, totdat ik alles op een rijtje heb voor mijzelf. Snap je?' Henry knikte begrijpend. Ik gaf hem een knuffel 'Dankje,' fluisterde ik. 'Ik zie je snel weer, oké?' Samen liepen we naar huis, gelukkig was er niemand thuis. Ik kon dus ongezien naar binnen. Ik hielp Henry zijn spullen pakken en bracht hem naar het huis van Regina. 'Dag lieverd,' Ik gaf hem een kus op zijn voorhoofd en wachtte totdat Henry naar de voordeur was gelopen. Ik zwaaide kort en liep vervolgens weg. Om de hoek veranderde ik mijzelf terug naar mijn normale uiterlijk. 'Bah, al die rollen die ik moet spelen,' mompelde ik. 'Maar goed, Regina mag nu niet klagen. Op naar de volgende stap!' snel liep ik weg.
When you believe your dreams come true