Graham
'Ik weet dat ze je leven heeft verwoest, maar ze is anders nu. Je moet mij geloven, ze heeft er enorm spijt van.' Ik wilde haar wel geloven, maar ik kon het gewoon niet. We hadden het over Regina, the Evil Queen. 'Granny is een schat,' gaf Ruby als antwoord op mijn vraag. 'Maar zij heeft nooit echt de moederrol die ik zo hard nodig had kunnen vervullen. Eennn...' stamelde ze. 'Regina kan dat wel,' ik glimlachte naar haar. Ik keek Graham smekend aan. 'Alsjeblieft, doe het voor Regina. Of doe het voor mij. Jullie zijn allebei heel erg belangrijk in mijn leven. Laat mij niet tussen jullie moeten kiezen.' Ik langzaam een traan over haar wangen rollen. Wat moest ik nu doen? Gewoon leugentje om eigen best wil? Ik wilde Ruby niet kwijtraken. Ik zuchtte eens en diep. "Oke, ik geef haar een kans, maar..." nu pas drong het tot me door dat Ruby had verteld dat Granny nooit een moederrol heeft gespeeld. Wilde ze dat Regina haar moeder werd. Ik had mijn zin nog steeds niet afgemaakt en keek met een verbaast gezicht richting Ruby, maar al snel keek ik om toen Jens kwam aanrennen.
Regina
Graham wilde me een kans geven. Gelukkig maar. "Dddit lllag ooop mmmijn bbbed!" "Hohohoho, rustig aan kerel." Ik liep naar Jens toe en pakte het briefje uit zijn handen. "hmmm, gek dit zou ze niet moeten doen..." Ik had Jos op Ellie en de andere afgestuurd op Ruby, Graham, Ava, Lisa en Jens. Ik probeerde stiekem met magie Jos te laten verdwijnen, maar mijn gevoel zei dat ze er nog steeds was. Ik had haar niet meer onder controle.
If no one else will defend the world then I must