• Helleuh!

    Iedereen kent het wel. Dat moment waarop je op een nostalgie-tour gaat en al je foto's af gaat struinen. Meestal kom je ongemakkelijke foto's van je zelf tegen (althans - zo ervaar ik het haha), maar ook hele leuke en bijzondere foto's die eigenlijk nooit met de wereld gedeeld zullen worden.
    Daarom geef ik u allen hierbij de kans om dit te doen! Het leek me wel leuk om een topic te hebben waarin iedereen random vakantiefoto's kan plaatsen. Op zich is het wel leuk als je er een kleine beschrijving bij zet zodat de rest ook weet wat ze zien. ^^

    Oh, nieuwe vakantiefoto's zijn natuurlijk ook welkom - aangezien de vakantie's er alweer bijna aankomen!
    Ik presenteer u deze geweldige Mad Hatter die ik tegen kwam in Londen. Ik vind hem echt schattig haha.

    Dit is echt een random foto maar kittens + vakantie, is gewoon ultiem geluk. Ik zal binnenkort nog wel even verder tussen alle foto's graven, hehe.

    Hier was ik dus in Turkije, op een all inclusive resort. Hadden ze gewoon allemaal katten, voor de muizen en zo. Echt elke keer aan het zwembad of in de avond op het terras had ik er minstens 4 op mijn schoot. Zo leuk.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2016 - 18:44 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Anatomy schreef:
    Dit is echt een random foto maar kittens + vakantie, is gewoon ultiem geluk. Ik zal binnenkort nog wel even verder tussen alle foto's graven, hehe.

    Hier was ik dus in Turkije, op een all inclusive resort. Hadden ze gewoon allemaal katten, voor de muizen en zo. Echt elke keer aan het zwembad of in de avond op het terras had ik er minstens 4 op mijn schoot. Zo leuk.



    Sorry maar je hebt mega mooie sokken :)


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Meride schreef:
    (...)

    Sorry maar je hebt mega mooie sokken :)


    HAHAH, thank you! :Y)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Beetje dood hier, laat ik er ook maar even een mooie foto ingooien dan ^^



    Hele stoere foto van toen ik door Spanje door de wildernis ging banjeren en door grotgangen moest lopen. Och, ik moest bij 1 door een waterval rennen en tegelijkertijd was het de bedoeling dat je van het ene pad op het andere pad stapte, want er zat een gat in het midden. En ik ging met mijn domme hoofd springen, helemaal vergetend dat ik in een fucking grot liep! Ik heb een tijd niet zulke hoofdpijn gehad hahhaah


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Eeuwig zonde dat de kwaliteit prut is (hij komt van een mobiel af), maar dit was echt de meest fantastische vakantie ooit.


    She's imperfect but she tries

    [ bericht aangepast op 13 mei 2016 - 19:21 ]


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg



    26 - 02 - '16