• Ik heb al 'n paar hoofdstukken van m'n storie op Quizlet gezet maar nog NIET geactiveerd! & nu zie ik bij Laatste Gelezen een hoofdstuk staan dat nog lang niet geactiveerd mag worden, ik kijk bij m'n storie, en idd hij is nog helemaal niet geactiveerd
    kan iemand me uitleggn wat hier gaande is?
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Foutje neem ik aan? :]

    Daar kan je niets aan doen, buiten Rutger mailen. ^^

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 23:02 ]


    Let the Night embrace you

    Eum... ik niet. weird. mss was jij het die 'm las? Dan komt dat er wel op,

    Endeavor schreef:
    Eum... ik niet. weird. mss was jij het die 'm las? Dan komt dat er wel op,

    nee, ik heb gekeken wie hem heeft gemaakt, en het was een doodgewone user op Quizlet wat dus NIET kan , wnt hoe the fuck kan zij er aan?
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    (...)
    nee, ik heb gekeken wie hem heeft gemaakt, en het was een doodgewone user op Quizlet wat dus NIET kan , wnt hoe the fuck kan zij er aan?
    Xx

    Vreemd. Ik zou het niet weten, is vast een foutje, vraag of ze 'm echt gelezn heeft?

    ik weet niet, maar iemand heeft dat ook eens voorgehad, heb alleen geen idee meer wie dat was :X


    -

    Blondiepants schreef:
    ik weet niet, maar iemand heeft dat ook eens voorgehad, heb alleen geen idee meer wie dat was :X

    heb je ook nog enig idee hoe het dan is kunne gebeure?
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ik denk dat dit een foutje is..

    hej die fout heb ik gezien ik klikte op je story en het kwam erop dat net nog niet geactiveert is ><
    heb ik ookal voorgehad


    good or bad times we just keep smiling.~Timeless

    Het is via pb opgelost.

    Als iemand op die link komt, telt het systeem jou erbij als 'lezer' ookal is de story geïnactiveerd en kan jij 'm niet lezen.

    > Slotje. ^^


    Let the Night embrace you

    Ik heb het even nagezocht en wanneer iemand op de pagina komt van een hoofdstuk dat nog niet geactiveerd is, wordt dat ook meegeteld als gelezen en komt het ook bij Laatst Gelezen te staan.

    Dit is inmiddels aangepast (Y)

    De link naar nog niet geactiveerde stories kunnen bezoekers zelf verzinnen. http://www.quizlet.nl/chapter/ en dan het ID nummer van het hoofdstuk.


    Dit is mijn signature...

    tomfreakske schreef:
    (...)
    nee, ik heb gekeken wie hem heeft gemaakt, en het was een doodgewone user op Quizlet wat dus NIET kan , wnt hoe the fuck kan zij er aan?
    Xx

    -Kika hier-
    Kind, ik heb dat ook, maar kijk; op mijn broertje zijn account heb ik het verhaal gelezen van mezelf, dat nog niet geactiveerd is. Het stond bij laatste uitslagen, maar wat ik kreeg was;

    Nog niet beschikbaar
    Dit hoofdstuk is momenteel (nog) niet beschikbaar!

    Enkel jij kan je storie lezen.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2009 - 11:14 ]

    Misschien heb je m zelf gelezen?


    Life is hard and then we die

    Rutger en Meadow hebben het antwoord al gegeven, dus slotje.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2009 - 13:23 ]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.