Ruby
Regina trok haar handen terug en stond op. "Sorry, dit had ik je niet willen vertellen." zei ze terwijl ze weg liep. Ik kon mijzelf wel voor de kop slaan, waarom moest ik nou zo doorvragen. Alles wat we in deze korte periode hadden opgebouwd was weg, kon ik alleen maar denken. Ik stond op en streek mijn kleren recht, daarna verliet ik mijn kamer. Nieuwsgierig liep ik door de gang, ik was opzoek naar de badkamer. De eerste deur die ik tegenkwam trok ik open. 'Nee, dit is vast Henry's kamer,' mompelde ik tegen mijzelf. De volgende deur was ik raak. Ik keek in de spiegel en moest lachen. Het meisje dat in de spiegel te zien was had een betraand gezicht met dikke zwarte strepen over de wangen, ik zag er niet uit. Voorzichtig waste ik mijn gezicht schoon, zodat ik weer een beetje toonbaar was. Daarna kamde ik mijn haar door, dat helemaal door de war zat. Opgefrist en wel verliet ik de badkamer. Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en probeerde alle deuren. Ik kwam uit bij een grote slaapkamer met een gigantisch bed, het was erg chique ingericht. Dit moest vast Regina's slaapkamer zijn. Ik liep een rondje door de kamer. Mijn oog viel op een klein boekje. Ik ging op de rand van het bed zitten en sloeg het boekje open. Lief dagboek.. stond er bovenaan de bladzijde. 'Dit kan je niet maken Ruby,' mompelde ik. Toch begon ik te lezen, ik kon het gewoonweg niet laten.
When you believe your dreams come true