Ruby
Ik gaf Graham een knuffel, 'Wij kunnen dit samen oplossen, sheriff.' Ik keek hem glimlachend aan terwijl wij verder door het dorp liepen.
Jos
Ik keek vanachter het muurtje naar het sheriff duo. Rustig wachtte ik tot ze weg waren. Regina had een grote fout gemaakt door mij te creëeren. Ze besefte niet dat ik sterk genoeg zou zijn om mij te bevrijden van haar macht. Ik voelde dat ze mijn missie wilde stoppen, maar daar was ik het niet mee eens. Die vervelende kinderen hebben mij al twee keer gevangen genomen, maar ik ben nu sterker en dat zal ik ze laten zien ook. Te beginnen met die kleine Banshee. Eerst moest ik een manier vinden om onopvallend te infiltreren binnen Regina's netwerk, ik wist al precies hoe ik dat kon doen. Met een simpele knip in mijn vingers was ik van gedaante verwisselt. Mijn haar was lang en donkerbruin en ik had groene ogen gekregen. Daarnaast droeg ik een rode mantel. Ik bekeek mijzelf in de spiegel, 'Het wolfmeisje,' mompelde ik 'Perfect,' er klonk een angstaanjagende lach uit mijn mond. Vervolgens liep ik naar het huis van Regina toe, waar zij, Jens, ava en de Banshee stonden. 'Dit wordt wel heel makkelijk,' glimlachte ik in mijzelf. Ik kroop in de rol van Ruby, 'Heey, hier ben ik weer,' zei ik overdreven vrolijk.
When you believe your dreams come true