• Jezus, vandaag was echt irritant hoor. Mijn zogenaamde beste vriendin is al maanden geleden een paar blaadjes van mij kwijtgeraakt en nu ik dat weer opbreng, beweert ze dat dat helemaal niet zo is en haar vriendinnen (overigens best populair) zitten dan te zeggen dat ik gemeen ben omdat ík mijn spullen kwijt speel en dat allemaal op een ander steek. Vervolgens krijg ik ook nog eens straf omdat ik die blaadjes niet bij had en mag ik het komende weekend lekker vervullen met straftaken en huiswerk, allemaal dankzij mijn 'vriendin', die het stiekem nog wel herinnert maar het niet wil toegeven en altijd alles op mij schuift. (6)

    Heb jij een tijdje geleden al een off-day meegemaakt? Wat gebeurde er toen?

    Nein.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Dat is wel Fäck.

    Ja, maar geen zin om te typen. - Ben lui -

    Ik zou zeggen: is onze vriendschap echt twee blaadjes waard? Wees niet schijnheilig en gewoon eerlijk.

    En gewoon nóóit meer wat aan haar uitlenen.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Ik zou zeggen: is onze vriendschap echt twee blaadjes waard? Wees niet schijnheilig en gewoon eerlijk.

    En gewoon nóóit meer wat aan haar uitlenen.


    Als je het zo zegt lijkt het best wel kinderachtig haha. Maar het gaat niet alleen om uitlenen, maar ook om andere dingetjes maar dat is veel te veel om op te noemen haha, ergere dingen dan een paar blaadjes :x

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 16:16 ]