• Hoi mensen zoals jullie in de titel kunt lezen lijkt het alsof Quizlet begint uit te sterven. Vergeleken met paar jaar geleden zijn er heel erg weinig leden op quizlet. Vijf jaar geleden was het er wel honderden. Nu is het meestal niet meer 79 users online of 123 users online.

    Sommige mensen maken daar zich wel zorgen om. Hoe komt het dat er weinig mensen komen?
    Begint het saai te worden?
    En maak jij je hier ook zorgen om, of valt het jou op zet hier in reactie


    nobody say it was easy

    Dumbledore schreef:
    Toen ik hier voor het eerst kwam, was het veel drukker. Maar goed, things happen.

    En ik denk dat het komt, omdat de oudere generatie (die er langer op zit) de site ontgroeit. Er zijn vaak mensen die weggaan met de reden dat de site hen ontgroeit is en het ze niet zo meer ligt. Het is vooral gericht op tieners, maar wat die nu leuk vinden/fan van zijn? Geen idee, al sla je me dood.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Misschien moeten we de Nederlanders/Belgen op Wattpad opsporen en op het bestaan van deze awesome site wijzen, want ik heb toch heel wat schrijfsites bezocht en geen ervan zit zo goed in elkaar als Quizlet. Je kunt hier veel makkelijker je verhaal onder de aandacht brengen en op al die grote sites laat men echt nauwelijks een comment achter. Daar is Quizlet wel echt uniek in. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Misschien moeten we de Nederlanders/Belgen op Wattpad opsporen en op het bestaan van deze awesome site wijzen, want ik heb toch heel wat schrijfsites bezocht en geen ervan zit zo goed in elkaar als Quizlet. Je kunt hier veel makkelijker je verhaal onder de aandacht brengen en op al die grote sites laat men echt nauwelijks een comment achter. Daar is Quizlet wel echt uniek in. (:


    Ik moet wel zeggen dat ik bij mijn engelse verhaal meer reacties krijg op fanfiction dan hier en ik heb hier veel meer abo's dan dat ik daar favs en followers heb...

    Maar ja, als iedereen blijft roepen dat het uitsterft gaat er sws geen verandering inkomen. Je kan er beter voor zorgen dat je gezellig bent, zelf wel reacties plaatst op creaties en topics, zelf blijven maken, zowel creaties als topics, want als men nieuw is en merkt dat er veel gecreëerd wordt en gereageerd wordt, werkt dat aanstekelijk en blijven mensen eerder.


    Happy Birthday my Potter!

    ^Ja, dat is helemaal waar. Uiteindelijk moeten we het zelf doen. 8D


    Every villain is a hero in his own mind.