• Hoi mensen zoals jullie in de titel kunt lezen lijkt het alsof Quizlet begint uit te sterven. Vergeleken met paar jaar geleden zijn er heel erg weinig leden op quizlet. Vijf jaar geleden was het er wel honderden. Nu is het meestal niet meer 79 users online of 123 users online.

    Sommige mensen maken daar zich wel zorgen om. Hoe komt het dat er weinig mensen komen?
    Begint het saai te worden?
    En maak jij je hier ook zorgen om, of valt het jou op zet hier in reactie


    nobody say it was easy

    SPECS schreef:
    Het probleem is dat iedereen wilt dat het actiever word, maar niemand wilt zijn reallife vrienden hier echt bij betrekken want, laten we eerlijk zijn....we hebben allemaal wel eens over vrienden/bekenden hier geklaagd en dat wil je echt niet out in the open.='D


    Sommige reallife vrienden van mij zitten wel op Q, maar gelukkig niet op het forum HAHA


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik zit al best een tijd op Q, alleen ben ik niet vet actief op fora (wel voor kleine dingen). Ik weet niet zo goed waarom, eigenlijk. Maar als je mensen wil leren kennen moet je heel erg zoeken...

    Ik heb wel eens gesprekken met mensen (via gb enzo) maar dat 'verwatert' dan ook weer snel.

    Ik weet niet of andere mensen dit ook hebben...?

    Zelf ben ik nu wel erg actief op Q algemeen, maar dat komt omdat ik veel schrijf (:

    En ik heb geen vrienden die hier geintereseerd in zijn dus heeft niet zo veel nut om ze "uit te nodigen"

    Dat heb ik helaas ook het idee van. Ik ben zelf ook minder vaak online. Dat komt ook omdat er nu zóveel regels komen. Zoals voor de rpg's. Een paar jaar geleden vond ik het leuk om een gewoon een super slechte rpg te spelen met allerlei mensen, maar nu moet je aan zoveel eisen voldoen dat ik het eigenlijk niet meer de moeite waard vind om er mee bezig te zijn. Ik denk ook dat er niet veel nieuwe leden meer bij komen en de generatie van een aantal jaar geleden heeft het nu vaak veel te druk om nog bezig te zijn. Ik mis het in ieder geval wel, want de afgelopen 4 jaar (denk ik) heeft Q een heleboel betekent in mijn leven en zat ik er hele dag achter elkaar op. En ik mis het oude design echt heeeeeel erg. Want dat was echt veel leuker en gezellig, dit is zo strak en zakelijk.


    ©1998

    Hmhm

    Ik moet bekennen dat ik het oude design me niet meer kan herinneren.... haha

    Puellae schreef:
    Hmhm

    Ik moet bekennen dat ik het oude design me niet meer kan herinneren.... haha



    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik vind het huidige design veel mooier :') maar ik denk dat het wel weer goed komt. Er zijn altijd momenten dat het rustiger is dan andere momenten


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Eerlijk, ik heb het nieuwe design ook veel liever dan het oude. :') Dit ziet er moderner en leuker uit. Het vorige was veel te druk. Ik heb zelf ook de 'drukke' periode niet echt meegemaakt want ik zat vroeger niet op het forum. Ik vind het allemaal prima zo. De site is echt van bijlange nog niet in de buurt van uitsterven. Je hebt forums waarbij je geluk hebt als je dezelfde dag nog een reactie krijgt. De mensen hier op Q doen in mijn ogen graag een beetje dramatisch. Binnenkort is er weer de een of andere hype en stroomt het hier weer vol. Dan kunnen we allemaal weer zagen dat het 'vroeger veel gezelliger was, omdat je iedereen kende'. :W


    What would Emma do?

    De templates van het oude design waren 10/10 haha
    niemand heeft gezegd dat het mooier was lol maar het is gewoon nostalgie. En het valt echt niet te ontkennen dat het vroeger véél drukker op Q was hoor, een kijkje naar het leden online aantal zegt al genoeg.


    i put the fun in funeral

    Laleah schreef:
    Ik maak me er wel zorgen om ja, alsof de creatievelingen in de wereld langzaam aan het uitsterven zijn.. Of de NL'ers en Belgen zijn aan het uitsterven... Iedereen loopt over naar Wattpad of zo
    Of we zouden reclame moetrn gaan maken voor Q, betwijfel natuurlijk of dat zo veel helpt. Maar het is gewoon zo jammer, dat er voorheen zoveel lezers en schrijvers en wat-dan-ook'ers waren, maar het nu aan het leegdruppelen is..


    Overlopen naar Wattpad inderdaad :'D Dat is zoo waar! En echt jammer, want zeg nou zelf, Q is veeel leuker!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Tyene schreef:
    Gelukkig, heb ik minder werk. (cat)
    Maar mensen worden ouder en vertrekken, en de jongere generatie blijft meestal niet lang genoeg hangen. Daar heeft het ook mee te maken, plus het feit dat er niet echt een hype is die de boel levendig houdt. GoT-hype? Anyone?


    Dit^^ al zijn er nog mensen van de veteranen die lekker blijven hangen zoals ik :Y) maar ik merk het zelf ook heel erg maar dit komt gewoon door mijn huidige situatie met verhuizen en school


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    JarnesPotter schreef:
    (...)

    Overlopen naar Wattpad inderdaad :'D Dat is zoo waar! En echt jammer, want zeg nou zelf, Q is veeel leuker!


    Met lezen ben ik inderdaad overgestapt naar Wattpad, omdat er geen Fanfictions geschreven worden die ik wel lees. :'D
    Probably the lack of Destiel, eh. En alles wat geen fanfiction is lees ik liever als een echt boek.


    wat was dit ookalweer

    Dat het iets te maken heeft met hypes kan ik me voorstellen. Want 4 à 5 jaar geleden ben ik hier gekomen omdat ik wilde weten op welk personage ik leek van Harry Potter haha. Dat zou dus volgens mij een oorzaak kunnen zijn, al ben ik blij dat er niet één hype is maar er wel voor ieder wat wils is.
    Het kan misschien ook een beetje komen door het design van Quizlet. Dit trekt volgens mij wat minder kinderen aan dan het vorige door minder kleuren. Al ben ik veel gelukkig met dit design, het ziet er orderlijker en professioneler uit en ik hoop dat het zo blijft. (:

    [ bericht aangepast op 9 mei 2016 - 17:23 ]


    I wanna be a wizard!


    2012 was een goed jaar

    Krolock schreef:


    2012 was een goed jaar


    Zie, wat ik zei, nu is het weer wat actiever op Q dan het een tijdje terug is geweest.
    Het eerste jaar though. :') En dan ineens een boom.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2016 - 18:02 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt