• Hoi mensen zoals jullie in de titel kunt lezen lijkt het alsof Quizlet begint uit te sterven. Vergeleken met paar jaar geleden zijn er heel erg weinig leden op quizlet. Vijf jaar geleden was het er wel honderden. Nu is het meestal niet meer 79 users online of 123 users online.

    Sommige mensen maken daar zich wel zorgen om. Hoe komt het dat er weinig mensen komen?
    Begint het saai te worden?
    En maak jij je hier ook zorgen om, of valt het jou op zet hier in reactie


    nobody say it was easy

    HANAYA schreef:
    Ahaha wat baal ik dat de username Ramsay al bezet is, anders zou ik die username nemen en een image van die kutkop als avatar *.*


    Die wilde ik serieus als profiel foto doen :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    De laatste tijd vind ik het forum wel weer wat actiever worden. Ik merk het meer met het aantal verhalen dat geschreven wordt en het aantal lezers. Er zijn haast nooit meer topics waarin mensen verhalen zoeken en het aantal kudo's en reacties is best laag.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nou ik vind het niet heel spijtig dat het minder is met die vreselijke 1D toestanden en HP gehype. Beter wordt het gewoon eventjes wat meer actief, maar ik hoef die hypende mensen niet.

    ~niet een duidelijke voorkeur / afkeur ofzo~


    Aan niets denken is ook denken.

    Die 1D hype kan ik missen als kiespijn, haha. Het is hier echter wel minder druk dan eerst, da's dan wel weer jammer eh.


    26 - 02 - '16

    In de tijd dat ik op quiz kwam zaten veel van mijn vriendinnen er ook op. Wat ik heb gemerkt is dat zij uiteindelijk niet meer online kwamen op quizlet omdat ze een ander pad in sloegen met hun leven want niks meer met verhalen ect te maken heeft.
    Ik denk dat oude gebruikers misschien zijn opgegroeid en dachten dat ze hier niks meer te zoeken hadden.

    Wel grappig dat iedereen HP en 1D ziet als 'oorzaak' voor drukte toentertijd op Q.

    Ikzelf ben hier gekomen om een Titanic quiz te kunnen maken HAHAHA


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dumbledore schreef:
    Toen ik hier voor het eerst kwam, was het veel drukker. Maar goed, things happen.


    16 - 09 - '17

    Afgelopen jaar is het inderdaad stiller geweest dan voorheen. Nu is het langzaam aan wat actiever geworden, maar niet zoals de voorgaande jaren, helaas. Ja, iedereen hier probeert zijn beste beentje voor te zetten maar het helpt niet echt. Hopelijk wordt het actiever. (: Maar nu is het ook nog heel gezellig op Quizlet.


    One Who Travels A Higher Path.

    Het probleem is dat iedereen wilt dat het actiever word, maar niemand wilt zijn reallife vrienden hier echt bij betrekken want, laten we eerlijk zijn....we hebben allemaal wel eens over vrienden/bekenden hier geklaagd en dat wil je echt niet out in the open.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Het probleem is dat iedereen wilt dat het actiever word, maar niemand wilt zijn reallife vrienden hier echt bij betrekken want, laten we eerlijk zijn....we hebben allemaal wel eens over vrienden/bekenden hier geklaagd en dat wil je echt niet out in the open.='D

    HAHAHA JA ZEKER


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Ik maak me er wel zorgen om ja, alsof de creatievelingen in de wereld langzaam aan het uitsterven zijn.. Of de NL'ers en Belgen zijn aan het uitsterven... Iedereen loopt over naar Wattpad of zo
    Of we zouden reclame moetrn gaan maken voor Q, betwijfel natuurlijk of dat zo veel helpt. Maar het is gewoon zo jammer, dat er voorheen zoveel lezers en schrijvers en wat-dan-ook'ers waren, maar het nu aan het leegdruppelen is..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik vind ook dat het alweer beter is dan een tijdje terug. Volgens mij ligt het aan verschillende dingen. Wat ik meestal hoor, van mensen die vroeger veel online kwamen en nu niet meer, is dat ze gewoon geen tijd meer hebben. Mensen gaan nu studeren of werken en hebben het erg druk. Ook is het niet altijd zo dat die mensen echt verdwenen zijn, velen wel, maar sommigen komen zo nog eens in de paar maanden of weken online, dat zie ik aan mijn story. Ik heb een klein, vast groepje die altijd meteen volgt, maar mijn meeste lezers komen maanden niet online en dan zie ik ze heel plots en onverwachts nog eens bij "leden die dit hoofdstuk gelezen hebben'' staan, soms volgen ze een paar hoofdstukken en dan verdwijnen ze weer voor een tijdje van de planeet. De één al langer dan de andere. Het is dus niet dat al die mensen weg zijn, maar de tijd dat mensen aan quizlet besteden, daalt gewoon. Dat heb ik ook, maar van mij staat schrijven gewoon boven aan mijn prioriteitenlijst dus daarom dat ik nog actief ben. Al schreef ik vroeger één hoofdstuk per dag en schrijf ik nu nog maar één hoofdstuk per week. Het is een beetje door de levensstroom, denk ik.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 7:49 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Caprice schreef:
    Nou ik vind het niet heel spijtig dat het minder is met die vreselijke 1D toestanden en HP gehype. Beter wordt het gewoon eventjes wat meer actief, maar ik hoef die hypende mensen niet.

    ~niet een duidelijke voorkeur / afkeur ofzo~


    Dit, en het feit dat iedereen denkt dat het aan de hype zelf ligt. Geen haat ofzo.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Gurls.. als het aan de hypes ligt dan kan ik jullie alvast blij maken dat dé J.K. Rowling een nieuw boek 31 Juli uitbrengt c': Dus als het echt ligt aan hypes waardoor Q weer drukker word, dan word het deze zomer weer een drukke bedoeling ^^.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik denk ook dat de oorzaak bij de hypes en de verplaatsing naar het engels ligt.


    Queer zijn is gewoon alles