Ik vind ook dat het alweer beter is dan een tijdje terug. Volgens mij ligt het aan verschillende dingen. Wat ik meestal hoor, van mensen die vroeger veel online kwamen en nu niet meer, is dat ze gewoon geen tijd meer hebben. Mensen gaan nu studeren of werken en hebben het erg druk. Ook is het niet altijd zo dat die mensen echt verdwenen zijn, velen wel, maar sommigen komen zo nog eens in de paar maanden of weken online, dat zie ik aan mijn story. Ik heb een klein, vast groepje die altijd meteen volgt, maar mijn meeste lezers komen maanden niet online en dan zie ik ze heel plots en onverwachts nog eens bij "leden die dit hoofdstuk gelezen hebben'' staan, soms volgen ze een paar hoofdstukken en dan verdwijnen ze weer voor een tijdje van de planeet. De één al langer dan de andere. Het is dus niet dat al die mensen weg zijn, maar de tijd dat mensen aan quizlet besteden, daalt gewoon. Dat heb ik ook, maar van mij staat schrijven gewoon boven aan mijn prioriteitenlijst dus daarom dat ik nog actief ben. Al schreef ik vroeger één hoofdstuk per dag en schrijf ik nu nog maar één hoofdstuk per week. Het is een beetje door de levensstroom, denk ik.
[ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 7:49 ]
Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.