• Hej allemaal, ik zit met een probleem.
    Een niet zo grote maar ik voel me er wel rot over.
    Ze noemen me namelijk ''NERD''. Waarom?
    Ik had een keer het hoogste cijfer voor Engels, en een kutwijf van de klas roept al NERD. Ik heb wel advies gekregen van mijn buurmeisje die in de 2e zit, die zei dat een NERD beter is dan een DOMBO.
    Dus ik zei het tegen haar, vraagt de mentor wie een DOMBO is. Begint ze te lachen,
    en vandaag ook. Bij de computerles zat de muis niet vast aan de computer en roep ik of iemand me kan helpen. ''Hoezo? Jij bent toch de NERD. Dat hóór je te weten.'' Hallo, IK KAN ER OOK NIKS AAN DOEN DAT IK GOEIE PUNTEN HAAL, OOKAL LEER IK (SOMS) NIET VEEL. WAT IS HUN PROBLEEM?!


    we've only said goodbye with words

    Laat ze lekker lullen. Ze zijn alleen maar jaloers op je cijfers. Ik zou me niet eens druk gaan maken. Dat soort zielige figuren zijn jouw aandacht niet waard.


    Bored.

    Laat hen ze zijn jaloers.

    Stiekem willen ze ook goede cijfers halen.


    It's heavy but you are not the only one

    Ze zijn stinkend jaloers meis.
    Het is lastig maar zo zijn hun nou eenmaal..


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    Hun zijn gewoon dom ='D Hun zitten later putje te scheppen en jij hebt lekker een baan wat je leuk vind en goed verdient =]


    I live for the applause, you will die for it.

    jaloers zijn zze

    Je moet maar zo denken omdat jij slim bent haal je misschien een hoge functie terwijl de dombo's die jou nerd noemden het niet ver geschopt hebben


    It's heavy but you are not the only one

    laat ze gwn mij noemden ze 1 keer een strever en dan zei iemand waar ik vorig jaar mee in klas zat hoe flink ik wel was in de klas [/sarcasme]

    omg ik wou dat ik hooge cijfers haalde :O
    ik haal 4e 5e en soms een 6 :S
    endat is echt NIET stoer als je dat ana je ouders moet laten zien.
    ik zou er maat trots op zijn,ze zijn gewoon jaloers,en ze zijn jou aandacht niet eens WAARD;)


    don't Worry...Be gay.

    Ach, maakt niets uit joh, gewoon negeren^^
    Dat dachten ze vroeger van mij ook, omdat ik tjaah.... nogal heel goede punten haalde, zonder veel te doen, en toen si het zegmaar bergaf gegaan x'D
    Ik ben nu dus blijven zitten x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Same here ^^ Maar het ging bij mij weer over, met het nerd zeggen enzoo. Ik vind het juist wel fijn dat ik niet zo hoef te leren. En ze zijn inderdaad gewoon jaloers.. Alleen tis wel grappig, bij mij in de klas worden ze altijd helemaal happy als ze hoger dan mij hebben.. terwijl het mij eigenlijk niet zo veel uitmaakt welk cijfer ik heb :P


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    negeer gewoon, datsoort mensen benadrukken gewoon dat ze veel dommer zijn dan jij. ;)

    Je moet blij zijn vriendt, fuck hun joh

    Welkom bij de club. Nerd is ook een van mijn etiketjes en ik ben er best trots op. Uiteindelijk ben ik degene die met de hoogste cijfers van school het examen haalde.
    (nerd)


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik haalde het hele jaar door de hoogste cijfers voor Engels. Als ik geen 9 haalde voor een proefwerk keken ze verbaasd om en voor de SO's heb ik in de afgelopen 4 jaar 3 keer geen 10 gehaald.
    Op mijn diploma stond er ook netjes een 9. Maar goed, iemand had een 10 voor wiskunde en daar kon ik niet aan tippen.


    No growth of the heart is ever a waste

    uuhm boeiend??

    beter dan die kindjes waar ik bij in de klas zit,die gaan gewoon naar school omdat het moetiemand zei zelfs een keertje tegen mij; 'ja fuck mij toekomst' .kijk dat jij er goed voor leert om later toevallig een goede baan te krijgen,das toch alleen maar goed?? en laat ze,ze zeggen tegen mij ook altijd gothic en tokio hotel&zie ik er uit als gothic?? nee,dus ja zet je eigen er overheen ook al is het moeilijk...


    Lalalalalalalala.