• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 april 2016 - 20:05 ]

    Of je verzint gewoon zelf dingen voor je personage.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    IK BEN TOEGELATEN (yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)


    “If you want to live where people are not afraid of mice, you must give up living in palaces.” - We Were Liars

    Square schreef:
    (...)

    Van Marvel, de derde Captain America film. Hij is vandaag uitgekomen en hij is geweldig, dus daarom is er opeens zo'n ophef over. :'D

    Aha, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    Ja, ik had al verwacht dat je dat vreselijk zou vinden. :Y) Er was ook een trailer van Rogue One, trouwens, al was die maar één keer. :'D
    En aw, je gaat er niet heen in de bioscoop?

    (...)


    Nee, ik heb niemand om mee te gaan en ik wil mijn vrienden niet meeslepen naar een film waar ze niet heen willen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    aethereal schreef:
    IK BEN TOEGELATEN (yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)

    Gefeliciteeeeerd! *O* *O* *O* *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb echt het gevoel dat ik iedereen teleurstel, omdat ik niet alles tegelijk kan en overal kan zijn en ik weet niet hoe ik het op moet lossen :c


    Happy Birthday my Potter!

    Ugh, sommige mensen zijn zulke dramaqueens.. Maar goed: tickets voor Civil War zijn besteld: morgen 20:00.
    KAN NIET WACHTEN.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Vaak heb ik het gevoel dat iedereen me haat, en ik voel me vaak alleen..


    Treat People With Kindness

    Wiarda schreef:
    (...)
    Dat is zo lief maar oh goddank ja serieus dat was het ding waar ik bang voor was en wat ik never ever ever mee wilde maken maar goddANK

    Mijn broertje gaat met me mee en wij waren die losers die dachten dat we dolby stoelen hadden gereserveerd maar nu blijkt dat het gewoon vipstoelen zijn met een verstelbare rugleuning (?? waarom zou je dat willen) en een hoofdeinde en daar heeft mijn moeder dan vijf euro extra voor betaald, maar hé, gelukkig hebben we een bioscoop waarbij iedereen onder de achttien korting krijgt en ik ga er volop gebruik van maken in dit laatste halfjaar


    Zodat je de mensen achter je dwars kunt zitten door je stoel heel ver achterover te zetten? Er is een stukje waar- oké, nee, spoilers. Maar ik denk dat je wel merkt waar ik het over heb als je het ziet. :'D
    En een bioscoop waar iedereen onder de achttien korting krijgt??? Wat??? Ik bedoel, ik ben boven de achttien, maar whoa, dat zou zo geweldig zijn geweest



    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    (...)

    Nee, ik heb niemand om mee te gaan en ik wil mijn vrienden niet meeslepen naar een film waar ze niet heen willen.


    Aw. :c Nou ja, het zal inderdaad waarschijnlijk ook geen eeuwigheden meer duren tot hij online komt, maar misschien vind je nog wel iemand. Een Q-meeting zou denk ik zelfs nog wel een reële optie zijn, gezien hoeveel mensen er hier over praten. :'D



    Mentys schreef:
    Ugh, sommige mensen zijn zulke dramaqueens.. Maar goed: tickets voor Civil War zijn besteld: morgen 20:00.
    KAN NIET WACHTEN.


    Yess, veel plezier! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja, dat was het dan. Ik moet stoppen met mijn opleiding.


    What would Emma do?

    Mentys schreef:
    Ugh, sommige mensen zijn zulke dramaqueens..


    ikr sorry lollollolll

    [ bericht aangepast op 28 april 2016 - 14:43 ]

    Moederdagcadeau geregeld en voor de 20e trouwdag van mijn ouders iets geregeld(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lol, daar komen de discussies over of Captain America of Iron Man nu gewonnen heeft en ik zit hier zo van ehh.. niemand heeft gewonnen?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Square schreef:
    (...)
    Zodat je de mensen achter je dwars kunt zitten door je stoel heel ver achterover te zetten? Er is een stukje waar- oké, nee, spoilers. Maar ik denk dat je wel merkt waar ik het over heb als je het ziet. :'D
    En een bioscoop waar iedereen onder de achttien korting krijgt??? Wat??? Ik bedoel, ik ben boven de achttien, maar whoa, dat zou zo geweldig zijn geweest


    I KNOW RIGHT. Normale kaartjes kosten iets van twaalf euro vijftig, maar iedereen onder de achttien mag voor tien euro naar binnen?? Deze nieuwe bios is de pure hemel (afgezien van de verbouwingsgeur en de rare ruimteindeling


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Goddamnit.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."