• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 april 2016 - 20:05 ]

    Ik ben zo upset dat mijn sweet chili woksaus op is I mean this is ruining my night >:


    because i knew you, i have been changed for good

    Ledecky schreef:
    Nu al examenstress. D;


    Nu al? Ik ben pas een half jaar bezig.

    Nou, als het doel was mij te veranderen in een blubberend hoopje zakdoekjes, was die aflevering zeer succesvol op alle niveaus. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Trees schreef:
    (...)

    Nu al? Ik ben pas een half jaar bezig.


    Examens beginnen (op de universiteit) voor mij op 24 mei, dus dat gaat er snel zijn. Mijn schooljaar zit erop op 22 juni. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Waarom snap je niet waarom het zo belangrijk voor me is om snel kinderen te krijgen? Als het met mij net zo slecht gaat als met mijn vader is het maar de vraag of ik ooit ouder dan 40 word. Ik zal mijn kinderen wss niet eens 18 zien worden. En al helemaal niet als de eerste pas geboren wordt als ik 25 ben... Misschien moet ik maar geen kinderen krijgen. Scheelt mij schuldgevoel en scheelt hun het verlies van hun moeder op jonge leeftijd.

    Niet kunnen slapen is vervelend. Vooral als je kwart voor 6 op moet -.-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Leermomentje van de dag: koningsdag in Alkmaar is oersaai en 90% van alle Alkmaarders is zeer onaantrekkelijk


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik hoop dat ik na deze hectische dag nog wat nachtrust kan krijgen. Zou wel fijn zijn
    Er is me in elk geval wel iets duidelijk geworden na vandaag
    Ah well...
    Goodnight (flower)

    [ bericht aangepast op 27 april 2016 - 1:49 ]


    "It means no worries, for the rest of your days"

    girlicious schreef:
    Ik hoop dat ik na deze hectische dag nog wat nachtrust kan krijgen. Zou wel fijn zijn


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Hmm zo maar eens richting station gaan.


    because i knew you, i have been changed for good

    Woah, dat er nu al users online zijn :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lekker ironisch Not alone zingen in een lege coupé want life.


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik hou niet van vroeg op moeten staan :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Slecht idee om zo lang nog door te schrijven en met mijn vriend te appen.

    Wat is de meest irritante manier waarop ik mijn zusje kan wakkermaken?(cat)

    [ bericht aangepast op 27 april 2016 - 7:58 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!