• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 april 2016 - 20:05 ]

    niniwa1 schreef:
    (...)

    Geen enkel hart is waardeloos. <3


    Hahahaha dat is lief van je om te zeggen

    [ bericht aangepast op 26 april 2016 - 21:36 ]

    Oké. Ik deel gewoon niets meer. Dan gaat ook niemand zich rottig voelen, omdat ze niet weten hoe ze moeten reageren. Ik ben kennelijk iedereen tot last of teveel voor iedereen.


    26 - 02 - '16

    Waarom is het zo koud >:


    because i knew you, i have been changed for good

    Ja nou sorry dat ik moet gaan zitten huilen maar die gozer is knap en toen ging hij dood en het was gewoon sad en laat me gewoon huilen okay :c
    Ook al moet ik toegeven dat ik deels huilde omdat het een kern van waarheid bevat and I can't handle that


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ALIENS COME PICK ME UP


    Heaven is a place that we all have

    Ik kijk naar avatar the last air bender.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Maze Runner zijn echt saaie cliché films zeg. Heb de boeken nooit gelezen though. Oh well.

    Meh no het ging zo goed. Ik wil geen terugval. Ik wil weer spontaan en gezellig zijn. Ga weg benauwd drukkend paniekerig gevoel.


    Happy Birthday my Potter!

    Plots kotsmisselijk. 't Is dat ik driehonderd percent zeker ben dat het niet aan de meest voorkomende reden ligt, want anders zou mijn leven voorbij zijn. Lol, het zal wel die chocolademelk zijn.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Mwihihihi. (bloos)


    26 - 02 - '16

    Nu ben ik opeens negatief...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik denk dat ik binnenkort weer lekker vrijgezel ben. Ok doei.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hihi c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yaaay. Morgen weer m'n masker op en vrolijk verder gaan verkopen. Ik ga zo hard hopen dat ze ons weg willen hebben na drieën vanwege het slechte weer. Wel lekker rustig :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Super vervelend dat het forum zo dood is. Het forum is ongeveer de enige reden waarom ik hier nog rond hang en als dat dood is dan zie ik geen nut meer om hier actief te zijn. Er is niks te beleven meer.


    "Ignite, my love. Ignite."