• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 18:49 ]


    What would Emma do?

    Zo maar paracetemol pakken.. * zucht *
    Wat is dit nu weer allemaal voor een onzin ugh. Ik heb belangrijkere dingen te doen dan op bed liggen.

    &oh, ik had niet anders verwacht. Je bent voorspelbaar en zielig.

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 21:32 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    JustJake schreef:
    Haha vampires suck op sbs 9 ;')


    Omg die film is briljant


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Peccata schreef:
    (...)
    Had jij zo vroeg al een kind gewild? Als er iets is wat ik de komende 10000 jaar niet wil zijn het wel kinderen .-.

    Ja, maar ik ben ziek en er is een grote kans dat ik mijn kinderen niet eens volwassen zie worden. Dus ik wil heel graag kinderen zodat ik er zo lang mogelijk van kan genieten.

    JustJake schreef:
    Haha vampires suck op sbs 9 ;')


    Ik zat heel even van 'GEWELDIGE WOORDGRAP' en toen bedacht ik me dat je het niet had over dat de vampieren verschrikkelijk zijn op sbs 9 maar dat het een film was I failed :')

    Tresna schreef:
    (...)

    Ik zat heel even van 'GEWELDIGE WOORDGRAP' en toen bedacht ik me dat je het niet had over dat de vampieren verschrikkelijk zijn op sbs 9 maar dat het een film was I failed :')


    Lol ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vanavond Skype.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Voor de fans, hier zijn enkele van mijn prachtige tekeningen. (cat)



    What would Emma do?

    Helicoprion schreef:
    Voor de fans, hier zijn enkele van mijn prachtige tekeningen. (cat)



    Wauw, het duurde verrekkes lang voordat ik op het woord dubbele fosfolipidenlaag kwam.


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)
    Wauw, het duurde verrekkes lang voordat ik op het woord dubbele fosfolipidenlaag kwam.


    Mooi opgemerkt! Dit is hoe cellulosefibrillen in een plantencel worden aangemaakt. Prachtig toch.


    What would Emma do?

    Helicoprion schreef:
    (...)

    Mooi opgemerkt! Dit is hoe cellulosefibrillen in een plantencel worden aangemaakt. Prachtig toch.

    Hartstikke prachtig :'D Weet je hoe ik fosfolipidenlagen teken? Een groene lijn :') Want groen = celmembraan in mijn hoofd. Zeg, dat transporteiwit in het midden, wat is dat voor eentje; doen planten ook aan symporters, G-eiwitten en dat soort shit?

    + Fosfolipieden, o mijn god, Nik, schaam je.

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 21:52 ]


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)
    Hartstikke prachtig :'D Weet je hoe ik fosfolipidenlagen teken? Een groene lijn :') Want groen = celmembraan in mijn hoofd. Zeg, dat transporteiwit in het midden, wat is dat voor eentje; doen planten ook aan symporters, G-eiwitten en dat soort shit?

    + Fosfolipieden, o mijn god, Nik, schaam je.


    Haha, inderdaad! x)

    Dat zou hier wel een dikke groene lijn worden denk ik. Het is nog minder moeite om ze even uit te tekenen. En zo ver zit ik nog niet. Wat zijn dat juist? :'D


    What would Emma do?

    Helicoprion schreef:
    (...)

    Haha, inderdaad! x)

    Dat zou hier wel een dikke groene lijn worden denk ik. Het is nog minder moeite om ze even uit te tekenen. En zo ver zit ik nog niet. Wat zijn dat juist? :'D


    Het is in jouw tekening in elk geval duidelijk wat je bedoelt. Mijn tekeningen zien er soms uit als een kleutertekening en tja, zie dan maar eens je tentamens te leren :'D

    WACHT IK GA MIJN BOEKEN PAKKEN EN KIJKEN OF IK NOG TEKENINGEN HEB OMFG DIT IS LEUK WHOEEEHHHH HELEMAAL MIJN DING BIOLOGIE


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)

    Het is in jouw tekening in elk geval duidelijk wat je bedoelt. Mijn tekeningen zien er soms uit als een kleutertekening en tja, zie dan maar eens je tentamens te leren :'D

    WACHT IK GA MIJN BOEKEN PAKKEN EN KIJKEN OF IK NOG TEKENINGEN HEB OMFG DIT IS LEUK WHOEEEHHHH HELEMAAL MIJN DING BIOLOGIE


    Haha, klinkt goed. Ik heb een boekje voor al mijn tekeningen gekocht. Ik heb dus heel veel plek om mooie tekeningen te maken. :3 Ik moet er echt heel erg veel kennen en kunnen maken op mijn examen.


    What would Emma do?

    Lol ik heb echt geen idee waar jullie het over hebben en nu voel ik me pittig dom omdat het vast heel logisch is x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben trots op mezelf(; Ik ben vandaag al twee keer uit mijn comfort zone gestapt. Ik zou het vaker moeten doen!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!