• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

[ bericht aangepast op 4 april 2016 - 18:49 ]

What would Emma do?

waarom bestaat natuurkunde

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Kenways schreef:
    Lol ik heb echt geen idee waar jullie het over hebben en nu voel ik me pittig dom omdat het vast heel logisch is x)

Haha, dat is het niet! :'D Het gaat simpel gezegd over de opbouw van een celmembraan. Die is opgebouwd uit twee lagen fosfolipiden. Je hebt een waterliefehbbende kop en een waterafstotend uiteinde. Daar heb je twee lagen van. Dat ziet er ongeveer zo uit:
    o< >o
    Kan je ook op mijn tekening zien. (: En zo ziet het hele celmembraan er eigenlijk uit.

What would Emma do?

Helicoprion schreef:
    (...)

Haha, dat is het niet! :'D Het gaat simpel gezegd over de opbouw van een celmembraan. Die is opgebouwd uit twee lagen fosfolipiden. Je hebt een waterliefehbbende kop en een waterafstotend uiteinde. Daar heb je twee lagen van. Dat ziet er ongeveer zo uit:
    o< >o
    Kan je ook op mijn tekening zien. (: En zo ziet het hele celmembraan er eigenlijk uit.

Het enige wat ik me nog herinner van planten is fotosynthese, hahah :Y)

Ich liebe dich 27.12.23

Helicoprion schreef:
    (...)

Haha, klinkt goed. Ik heb een boekje voor al mijn tekeningen gekocht. Ik heb dus heel veel plek om mooie tekeningen te maken. :3 Ik moet er echt heel erg veel kennen en kunnen maken op mijn examen.

Dat is echt superslim. Ik maakte de tekeningen altijd tussen mijn aantekeningen door, echt chaos. En ik heb echt enkele weken terug mijn schriften weggegooid van de meest biochemische processen, dus ik ben bang dat ik niet zoveel meer voor je in petto heb. Helaas, want het waren echt kunststukjes af en toe, ghehe. Ik heb wel nog een tekening van de huid die er echt niet uitziet, ugh. En ik heb een plaatje voor je over symport/antiport! Nu nog even G-transporters zoeken.

Kenways, hahahaha, dit is biologie op hoog niveau :') Als je het niet snapt is dat niet erg. Ik snap het zelf af en toe ook niet eens meer ugh

Slightly drunk.

Helicoprion schreef:
    (...)

o< >o

Lol je bent me halverwege al verloren x) Ik ben nooit echt goed geweest in biologie, op een aantal onderwerpen na dan. Maar het klinkt heel interessant haha. Succes i.i.g!

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."

Peccata schreef:
    (...)
    Dat is echt superslim. Ik maakte de tekeningen altijd tussen mijn aantekeningen door, echt chaos. En ik heb echt enkele weken terug mijn schriften weggegooid van de meest biochemische processen, dus ik ben bang dat ik niet zoveel meer voor je in petto heb. Helaas, want het waren echt kunststukjes af en toe, ghehe. Ik heb wel nog een tekening van de huid die er echt niet uitziet, ugh. En ik heb een plaatje voor je over symport/antiport! Nu nog even G-transporters zoeken.

Kenways, hahahaha, dit is biologie op hoog niveau :') Als je het niet snapt is dat niet erg. Ik snap het zelf af en toe ook niet eens meer ugh

Ooh dat verklaart veel. Ik heb bio namelijk in de 4e laten vallen :3 Dus dan is het wel logisch dat ik die termen niet snap lol

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."

Peccata schreef:
    (...)

Ah jammer! Ik ben nu met plantkunde bezig, want daar heb ik een tussentijdse toets van binnen een paar weken. En als ik goed scoor, kan ik extra punten verdienen! Jaj! Dierkunde zal voor later zijn, maar die tekeningen zal ik normaal gezien ook in dit boekje zetten. Afhankelijk van hoe vol het raakt. x)

What would Emma do?

Nu kom ik ook weer mijn grote vriend bèta-oxidatie tegen. Nooit begrepen, dat hele proces niet.

Slightly drunk.

Peccata schreef:
    Nu kom ik ook weer mijn grote vriend bèta-oxidatie tegen. Nooit begrepen, dat hele proces niet.

Oh god, chemische processen. Nee bedankt. :')

What would Emma do?

Helicoprion schreef:
    (...)

Ah jammer! Ik ben nu met plantkunde bezig, want daar heb ik een tussentijdse toets van binnen een paar weken. En als ik goed scoor, kan ik extra punten verdienen! Jaj! Dierkunde zal voor later zijn, maar die tekeningen zal ik normaal gezien ook in dit boekje zetten. Afhankelijk van hoe vol het raakt. x)

Zal ik je eens wat vertellen? Of misschien heb ik dit al gezegd zoals het er nu voor staat ga ik volgend jaar biologie doen c:

Slightly drunk.

OH MY GOD IK HEB NOG TEKENINGEN JAAAAAH

Slightly drunk.

Peccata schreef:
    (...)
    Zal ik je eens wat vertellen? Of misschien heb ik dit al gezegd zoals het er nu voor staat ga ik volgend jaar biologie doen c:

Oeh leuk! Zoals het er nu voorstaat, ga ik volgend jaar opnieuw het eerste jaar van Biologie doen. x)

What would Emma do?

Elke keer als ik dit lied luister voel ik me als een jankende peuter in de AH die geen snoep mag kopen.

~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

ik ben even terug om te fangirlen over deze episode van the flash

EARTH 2 IS AMAZING
    FLOYD LAWTON IS A COP, SINGH IS A CRIMINAL, IRIS IS A COP?? OMG

AAHHHH KILLER FROST AND DEATHSTORM ZIJN NOG GEWELDIGER DAN IK HAD VERWACHT

HIJ BELT MET ZIJN MOEDER OH MY LORD I'M CRYING

[ bericht aangepast op 4 april 2016 - 22:24 ]

— Inner peace, it's hard to find. —

Helicoprion schreef:
    (...)

Oeh leuk! Zoals het er nu voorstaat, ga ik volgend jaar opnieuw het eerste jaar van Biologie doen. x)

Kunnen we samen babbelen over symporters en fosfolipiden :Y)

Foto's komen eraan!

Slightly drunk.