Iedereen gelooft volgens mij dat heteroseksualiteit een ding is dat bestaat, homoseksualiteit wordt ieder geval erkend, of het nou wordt geaccepteerd of niet, en dat biseksualiteit een reëel ding is zien ook steeds meer mensen in, dus het blijft mij een beetje verbijsteren dat zulke grote groepen zo moeilijk doen over of aseksualiteit wel "echt is", of all things. (Zelfs de spellingcontrole beweert dat het niet bestaat, lol.) Sommige mensen houden van aardbeienijs, sommige van chocola, er zijn mensen die het beide geweldig vinden en er zijn mensen die helemaal geen ijs lusten, zelfs als jij je persoonlijk misschien geen leven zonder ijs kunt voorstellen. Dat lijkt me niet zo'n heel moeilijk concept, op zich.
Het is letterlijk "andere mensen ervaren iets soms op een andere manier dan jij". Theory of mind, in essentie. Als je dat probeert te ontkennen, zit je onder het niveau van de gemiddelde vijfjarige, en dat is niet eens bedoeld als dis, gewoon echt ??? waarom? hoe? :'D
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan