• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

[ bericht aangepast op 4 april 2016 - 18:49 ]

What would Emma do?

Kenways schreef:
    (...)

I approve. Misschien wel een leuk onderwerp voor een pws natuurkunde hehe

Ow shit, PWS is helaas al gemaakt over een of ander obscuur Grieks mechanisme. Tja, dan maar even zakken en opnieuw maken :p
    EDIT: wel keurig netjes voor natuurkunde (of all subjects) overigens :'D

[ bericht aangepast op 4 april 2016 - 22:52 ]

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Gandhi schreef:
    (...)

Welke flux? Magnetische? :Y)

Nee, ~~*~magische~*~~

Helicoprion schreef:
    (...)

Harry Potter en de bezem die niet kan vliegen, want fysica.

Zwerkbal op de grond, ik zie het al voor me :'D

Pontmercy schreef:
    (...)
    Nee, ~~*~magische~*~~

Ah die flux. Dus in plaats van plaatjes die meer veldlijnen snijden stokken die meer magische stralen snijden? En zijn die stralen uit een stok niet gevaarlijk of zelfs radioactief? Lijkt met toch niet kosjer!

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Gandhi schreef:
    (...)

Ah die flux. Dus in plaats van plaatjes die meer veldlijnen snijden stokken die meer magische stralen snijden? En zijn die stralen uit een stok niet gevaarlijk of zelfs radioactief? Lijkt met toch niet kosjer!

Gooien we er meteen een vleugje dopplereffect bij! Zullen we zien of dat nog ko(s)mische situaties oplevert.

HAHAHAHAHA WOORDGRAP HAHAHAHA.

[ bericht aangepast op 4 april 2016 - 22:53 ]

Slightly drunk.

Gandhi schreef:
    (...)

Shh, dat brengt de spanning (no pun intended) er weer in. Zijn allemaal verhaalelementen die het net wat interessanter maken :Y)

Ik vind het grappig, want als ik nu zeg: 'Oeh, het niveau van dit gesprek!' Wil het voor een keer zeggen, dat het hoog is. :'D

What would Emma do?

Peccata schreef:
    (...)
    Gooien we er meteen een vleugje dopplereffect bij!

Ja, dat wordt het vierde boek!
    "Harry Potter en het dopplereffect"
    Oh, en het vervolg wordt dan uiteraard "Harry Potter en de mysterieuze absorptiespectra"

Helicoprion schreef:
    Ik vind het grappig, want als ik nu zeg: 'Oeh, het niveau van dit gesprek!' Wil het voor een keer zeggen, dat het hoog is. :'D

*applaudiseert* :"D

Slightly drunk.

Helicoprion schreef:

Het energieniveau? Gelukkig kunnen wij wel door die barrière heen tunnelen, deeltjes én golven die we zijn :Y) Helaas is het niet zo waarschijnlijk dat dat gebeurt, want mijn energieniveau is nogal laag ;c

Heeft dan niemand mijn woordgrap gezien? D':

Jongens ik vind dit leuk.

Slightly drunk.

Peccata schreef:
    Heeft dan niemand mijn woordgrap gezien? D':

Jongens ik vind dit leuk.

Prachtig :'D

Nu ga ik de doorsnedes van dicotyl hout tekenen. Jeej!

What would Emma do?

Pontmercy schreef:
    (...)
    Het energieniveau? Gelukkig kunnen wij wel door die barrière heen tunnelen, deeltjes én golven die we zijn :Y) Helaas is het niet zo waarschijnlijk dat dat gebeurt, want mijn energieniveau is nogal laag ;c

Ik wil best even wat arbeid verrichten voor je, in de hoop dat je kinetische energie stijgt?

O jee, nu dreunen die geluidsgolven wel met een erg hoge amplitude mijn oren in, jeeezus.

Slightly drunk.

Helicoprion schreef:
    Nu ga ik de doorsnedes van dicotyl hout tekenen. Jeej!

Ah kom, doe mee, 't is gezellig :Y)

Slightly drunk.