• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    i put the fun in funeral

    De gunfactor is hoog in dit huis. En hoe regels worden nageleefd. Dat ook.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik zit nu echt tussen 'ik ben dankbaar dat je uberhaupt vrienden wil zijn, want ik heb er niet veel en ik heb soms het gevoel dat ik ze niet verdien en ik ben blij dat je het volhoudt met me' en 'nee, ik wil nu niet over school praten en al helemaal niet over samenvattingen. F*** off'


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Ik zit nu echt tussen 'ik ben dankbaar dat je uberhaupt vrienden wil zijn, want ik heb er niet veel en ik heb soms het gevoel dat ik ze niet verdien en ik ben blij dat je het volhoudt met me' en 'nee, ik wil nu niet over school praten en al helemaal niet over samenvattingen. F*** off'


    Praat over andere dingen dan? Change the subject. ^^

    OTOFT: oke ik weet niet wat ik met je moet. Je bent leuk enzo, maar volgens mij niet echt een prater, of ben je nu echt zo druk dat we elkaar alleen goedemorgen en slaapwel vertellen?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hoi;)


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Paard rijden is men leven


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    You're pushing me to another one.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben echt nog steeds naar een reden aan het zoeken om niet mee te hoeven op de reis naar Schotland, want ik heb gewoon een voorgevoel dat het flink fout gaat daar..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Escapism schreef:
    (...)

    Praat over andere dingen dan? Change the subject. ^^

    OTOFT: oke ik weet niet wat ik met je moet. Je bent leuk enzo, maar volgens mij niet echt een prater, of ben je nu echt zo druk dat we elkaar alleen goedemorgen en slaapwel vertellen?


    Oké, om eerlijk te zijn wil ik helemaal niet met haar praten. Maar zie:
    'ik ben dankbaar dat je uberhaupt vrienden wil zijn, want ik heb er niet veel en ik heb soms het gevoel dat ik ze niet verdien en ik ben blij dat je het volhoudt met me'


    En ik heb dit echt constant met mensen. Dat ik eigenlijk geen zin heb om te praten en vrienden te worden, terwijl ik eigenlijk gewoon dankbaar zou moeten zijn.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    @Marleen
    Als het niet klikt, klikt het niet eh. Tis niet dat je verplicht bent vrienden te worden met iemand die je toevallig aanspreekt en wel vrienden lijkt willen te worden. Dus als je echt niet wilt, wordt je geen vrienden en negeer je dr. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    @Marleen
    Als het niet klikt, klikt het niet eh. Tis niet dat je verplicht bent vrienden te worden met iemand die je toevallig aanspreekt en wel vrienden lijkt willen te worden. Dus als je echt niet wilt, wordt je geen vrienden en negeer je dr. (:

    Sorry voor de mengeling. Negeren is een beetje te. Maar dat is mijn mening. Ik heb totaal geen zin in mensen en snap het gevoel goed om er geen behoefte aan een enkel gesprek te hebben, maar je moet jezelf niet dwingen tot iets waar jij je niet fijn bij voelt. Ikzelf zou haar gewoon zeggen dat ik totaal geen fut heb met mensen te praten en daardoor stil ben. Dan weet zij er ook van en weet ze misschien ook voor de volgende keer waarom je zo stil bent.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Escapism schreef:
    @Marleen
    Als het niet klikt, klikt het niet eh. Tis niet dat je verplicht bent vrienden te worden met iemand die je toevallig aanspreekt en wel vrienden lijkt willen te worden. Dus als je echt niet wilt, wordt je geen vrienden en negeer je dr. (:


    I guess.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    En toch slaag ik er elke keer weer in om het woord tatoeages compleet verkeerd te schrijven. WHY? :W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Even klein testje.
    Even klein testje.
    Nog een testje.
    En nog een!
    Whiep

    Werken ze? Ö 't Is zo moeilijk om te zien of hij hem echt pakt, of dat hij er times van maakt :'D Wat ie bij Linux Libertine dus kennelijk inderdaad wel doet... Grrr.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2016 - 13:46 ]


    Slightly drunk.

    Oke ik begin nu wel heel erg te twijfelen of ik naar Amsterdam Comic Con wil... Want ik wil eigenlijk alleen voor Sean Astin.. Maar ik wil mijn geld en tijd eigenlijk gaan focussen op de cosplay van volgend jaar Dutch Comic Con... Maar Sean Astin meeten?? Dat is een once-in-a-lifetime-opportunity!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ^Gaan anders krijg je er later spijt van.


    Don't walk. Run, you sheep, run.