• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    i put the fun in funeral

    Somnus schreef:
    Ik wil zo graag die spelletjes, maar ik heb geen PayPal en ik weet ook niet hoe het werkt. Ik baal nu echt heel erg D:


    Is er geen enkele andere manier om er aan te komen? (:
    Vraag iemand of ze voor jou kan betalen met PayPal en betaal haar cash terug oid (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Well done Facebook, jullie hebben het onmogelijk gemaakt om je gehackte account terug te krijgen, terwijl je geen toegang hebt tot de huidige gebruikte mail (cat)


    Stenenlikker

    Troje schreef:
    (...)

    Is er geen enkele andere manier om er aan te komen? (:
    Vraag iemand of ze voor jou kan betalen met PayPal en betaal haar cash terug oid (:

    Nee. Geen iDEAL en iemand anders vragen stopt het al meteen, want niemand mag me lol. Mijn beste vriendin kan ik vragen, maar dat heb ik weleens eerder gedaan en toen deed ze het uiteindelijk toch niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Escapism schreef:
    Ugh. Ik wil dit zeggen maar wil dr geen commentaar op. Dan houdt ik t wel voor me, ook op Q. Pfsh.

    Tell me. <3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Somnus schreef:
    (...)
    Nee. Geen iDEAL en iemand anders vragen stopt het al meteen, want niemand mag me lol. Mijn beste vriendin kan ik vragen, maar dat heb ik weleens eerder gedaan en toen deed ze het uiteindelijk toch niet.


    Mmh, ik wil niemand dwingen, maar je kan het ook aan iemand op Q vragen? (: Dan geef je het geld terug met een overschrijving.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Godverdegodver telefoon jij bent verbonden, doe wat je moet doen, godver kutding, echt ik haat je, waarom zit je me zo dwars, doe het gewoon, verbind met onze eigen wifi in plaats van met die kut kpn AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH IK WORD HIER ZO GEK VAN


    Slightly drunk.

    Ga. Niet. Naar. V&D.


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Ik word hier zo chagrijnig van.


    Caution first, always.

    Wil naar huis maar moet nog tot 9. Cryyyyy.

    Ik ben zo ontzettend moe


    because i knew you, i have been changed for good


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Troje schreef:
    (...)

    Mmh, ik wil niemand dwingen, maar je kan het ook aan iemand op Q vragen? (: Dan geef je het geld terug met een overschrijving.

    That's so weird. En ik denk niet dat iemand dat zo snel doet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb nog vrijwel niets gedaan behalve de opdracht in bulletpoints voor mezelf samenvatten en ik zit nu al op een kwart van het maximale aantal woorden. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    "Hoelang zit je hier wel al niet op school?"

    Ik weet het, ik heb gefaald in het leven meneer.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Zo, dat gedeelte van ontmaagding hebben we ook weer gehad.

    Die printerapparaten bij ons zijn echt Chinees voor mij. Nee, Japans. Nee, Koreaans. Ik zweer, ik snap er geen reet van. Dat dat ding niet is vastgelopen door mij mag het achtste wereldwonder heten.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2016 - 15:38 ]


    Slightly drunk.