• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 10:29 ]


    Heaven is a place that we all have

    Grappig. Ik zou jou niet moeten vertrouwen in plaats van andersom.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wees niet zo racistisch. Hier word ik echt boos van. Op zo'n momenten maakt het me echt niet uit dat jullie mijn ouders zijn; zo'n racistische uitspraken kan ik niet accepteren.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Romi schreef:
    Wees niet zo racistisch. Hier word ik echt boos van. Op zo'n momenten maakt het me echt niet uit dat jullie mijn ouders zijn; zo'n racistische uitspraken kan ik niet accepteren.

    dat jij al tegen racisme bent laat wel zien dat je ouders je prachtig hebben opgevoed.
    You're gorgeous

    aaargh, dit is niet rommel, mam. dit is fantastisch! *aka smekend voor een tekentablet*


    Heaven is a place that we all have

    Blades schreef:
    (...)
    dat jij al tegen racisme bent laat wel zien dat je ouders je prachtig hebben opgevoed.
    You're gorgeous

    Thank you c:
    Maar ik snap het gewoon niet, het enige moment is mijn papa helemaal pro vluchtelingen en staat hij open voor iedereen, het andere moment zegt hij dat de hele moslimgemeenschap diep vanbinnen blij is met die aanslagen en dat vind ik ergens zo schijnheilig en ik kan er gewoon echt niet meer tegen. Ik denk dat die aanslagen gewoon echt het conservatieve in iedereen aanwakkeren.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Altijd grappig als mensen mijn vreemdste kantjes ontdekken. x)


    What would Emma do?

    Asdfghjkl. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    voordelen vrije school: persoonlijke ontwikkeling en jezelf mogen zijn en je talenten ontdekken

    nadelen vrije school: niemand weet wat de fuck hij moet doen om zijn werkelijke diploma te halen like wtf moet ik nou uitwerken voor morgen en moet dat nou in een dichtvorm of niet


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    GB me. I wanna talk to people. Because everyone is awesome

    you're gonna make me kill me


    i put the fun in funeral

    Sneakerdesneak.


    What would Emma do?

    Je moet plassen. Houd niet de badkamer tien minuten bezet, ja. Jij plast geen tien minuten. SCHIET OP IK WIL DOUCHEN IK STINK NAAR ZWEET GODVER


    Slightly drunk.

    Nooit gedacht dat ik dit ooit eens zou zeggen maar... Ik wil naar school ;3
    WANT JE BENT GEWOON FUCKING AARDIG EN GRAPPIG EN UGH JE BENT ALLES WAT IK ZOEK IN EEN DUDE


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Na 10 uur werken in een bedrijfspand om daar stellingen in elkaar te zetten kan ik nu zeggen: IK BEN THUIS! (En hiermee kan ik misschien ook wat kopen op Comic Con!)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Everybody leaves..


    — Inner peace, it's hard to find. —