• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 10:29 ]


    Heaven is a place that we all have

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Heel veel sterkte daar. Geniet van de momenten die je nog hebt samen met haar.


    Dankjewel ‹3


    26 - 02 - '16

    illaoi schreef:
    Vandaag nog even naar m'n oma. Misschien wel voor de laatste keer.. :'(

    Sterkte (K)

    Naar complimentjes vissen. Haal je hengel maar.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2016 - 17:07 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ben en Jerry's. (heart2)


    What would Emma do?

    Heb ik nou zonet een plot gepland? #proud


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Boettgeri schreef:
    Ben en Jerry's. (heart2)


    Ik verlang naar morgen, eindelijk weer cookie dough kunnen eten thuis. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    had geen pijnstillers moeten nemen want nu ben ik suf en dat is niet handig met huiswerk, maar aan de andere kant had ik ook absoluut wel pijnstillers moeten nemen want anders heb ik pijn en dat is niet handig met huiswerk

    deze hele situatie werkt niet zo goed als ik had gehoopt dat het zou werken


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    had geen pijnstillers moeten nemen want nu ben ik suf en dat is niet handig met huiswerk, maar aan de andere kant had ik ook absoluut wel pijnstillers moeten nemen want anders heb ik pijn en dat is niet handig met huiswerk

    deze hele situatie werkt niet zo goed als ik had gehoopt dat het zou werken

    Jouw uitspraken zijn goals. Like je zou je eigen quotes moeten hebben not even joking. x)


    Pretty is just a pretty word.

    Those name-struggles are killing me.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2016 - 17:49 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    you are really bad for my health


    i put the fun in funeral

    Met zessen werken aan een verslag werkt niet. LAat ons met ons drieën werken damnit.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kennelijk mag verdriet hebben in de trein ook niet meer en vinden mensen het nodig om me uit te lachen.

    Waarom kan ik niet gewoon verdwijnen )':


    26 - 02 - '16

    illaoi schreef:
    Kennelijk mag verdriet hebben in de trein ook niet meer en vinden mensen het nodig om me uit te lachen.

    Waarom kan ik niet gewoon verdwijnen )':

    wish I was there with you to hug you. Toevallig in de trein rii Roosendaal? If yes im coming

    Kan net zo goed Whatsapp verwijderen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Blades schreef:
    (...)
    wish I was there with you to hug you. Toevallig in de trein rii Roosendaal? If yes im coming


    Hardenberg ):


    26 - 02 - '16