• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 10:29 ]


    Heaven is a place that we all have

    Wat ik ook zeg of doe, het is nooit goed voor jou.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bij deze spreek ik met mezelf af niet meer te gaan eten, want op momemt ben ik een bodemloze put en volgens mij kan ik zo nog een zak chips in een paar minuten naar binnen stouwen. Seriously, wat is er mis met me.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Een simpele reactie op een foto over wie het t-shirt "the small one" en "the tall one" moet dragen is uitgelopen over een gesprek dat een vriendin van ons the Lord of the Rings moet gaan lezen, maar dit niet wil doen nu omdat ze bezig is met de Ischnura, maar Daphnia's hebben ook gevoelens. :'D Gotta love my friends. :D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    reageert met duizend berichtjes op een zeer simpele vraag god jip play it cool play it cool dit is de eerste keer dat hij je uit het niets appt plAY IT COOL

    update ik playde het niet cool mAAR ZO DROOG HOEF JE OOK WEER NIET TE REAGEREN DAMMIT zo klaar met deze domme crush vanaf morgen ben ik crush-af

    [ bericht aangepast op 24 maart 2016 - 21:53 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    reageert met duizend berichtjes op een zeer simpele vraag god jip play it cool play it cool dit is de eerste keer dat hij je uit het niets appt plAY IT COOL


    Dit is geeneens grappig bedoeld, en toch ga ik plat.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Als dit een voorbereiding is voor een 1 april grap, zou ik nu alvast maar beginnen met rennen als ik jou was, want dit is echt niet grappig.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik krijg een bloemkool oor. Even heel hard huilen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn verhaal van 50k woorden aan het aanpassen zodat het meer klopt en spelfouten check. Plus schrijfstijl veranderen en samenvatting van elke dag maken is best veel werk. Pagina 48 van 84 is klaar.

    Zo veel werk in dit profiel gestopt, en ik ben er serieus trots op... :$


    — Inner peace, it's hard to find. —

    LoveIy schreef:
    Zo veel werk in dit profiel gestopt, en ik ben er serieus trots op... :$


    You should be! Hij is gorgeous.


    Heaven is a place that we all have

    SmaII schreef:
    (...)

    You should be! Hij is gorgeous.

    Thanks! c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Risa is zo hot als hij ziedend is. <3


    Slightly drunk.

    Why do I keep on playing this game it's not even fun anymore


    because i knew you, i have been changed for good

    Reclame. Zo veel reclame.

    - incoming overromantische opmerkingen. Echt, het is superlief van je, maar ik weet gewoon niet wat ik erop moet zeggen. Sorry, ik ben nu eenmaal nier erg aardig

    [ bericht aangepast op 24 maart 2016 - 22:50 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kreeg ik maar lieve berichtjes.


    Don't walk. Run, you sheep, run.